اخبار الزمالكميديا الزمالك

فيديو | مرتضى منصور يفضح راتب عمرو اديب في قناه ام بي سي ويفتح النار على صاحبها !

انتقد المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك تعامل الفنان رامز جلال مع ضيوفه في برنامج “رامز مجنون رسمي” المذاع حاليا في رمضان.

وقال “رامز”:” مينفعش لاعب كبير بقيمة على معلول في الأهلي ومنتخب تونس يتبهدل البهدله دى ويكتفه كده”

وأضاف “مرتضى” في تصريحات عبر قناه الحدث اليوم ” ان قناه ام بي سي مصر تتحدى الجميع ولا اعلم سبب هذا التحدي وعمرو اديب يتقاضى 200 و300 مليون سنويا وارقام فلكيه لرامز جلال من اجل تقديم سخفات على الشاشه في الشهر الفضيل.

وتابع:” ده واحد بيعترف رسمي على الهواء انه مجنون رسمي، وانا عملت بلاغ لوزيرة الصحة ومستشفى الامراض العقلية علشان يروح المكان الطبيعي بتاعة”

وواصل:” النهاردة كان جايب ممثل سعودي محترم علشان يقول انه احسن ممثل في مصر، لا يا رامز انت اوسخ ممثل في مصر ووالدك كان بيجب عندى المكتب زمان وانت صغير علشان كنت بتعمل حركات وسخة بايدك”.

واشار الى ان الاهلي يحاول ويتحايل منذ ايام على رامز جلال والمسئولين عن البرنامج من اجل منع اذاعة حلقة سيد عبدالحفيظ مدير الكرة مقابل رد ما حصل عليه الاخير.

واضاف :” فيه تضامن اجهزة الدولة معايا ضده منهم مستشفي الأمراض النفسية و نقيب الإعلاميين ووزير الإعلام، واحنا حاليا في انتظار قرار من الكاتب مكرم محمد أحمد رئبس الهيئة الوطنية للإعلام انه يطلع قرار بوقف البرنامج”.

شاهد مداخله مرتضى منصور كامله :-

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة