اخبار الكرة المصرية

مجدي عبدالغني يشتبك مع عادل عبدالرحمن على الهواء .. طاهر محمد طاهر صفقه فاشله وانت قاعد في البيت وعايز تشتغل في الاهلي – فيديو

دخل الكابتن مجدي عبد الغني عضو إتحاد الكرة السابق في مشاهدة كلامية مع عادل عبد الرحمن لاعب النادي الأهلي السابق بسبب إنتقال طاهر محمد طاهر إلي صفوف الأهلي.

واعلن النادي الأهلي أمس الثلاثاء عن إنهاء الإتفاق مع إدارو المقاولون العرب من أجل الحصول على خدمات طاهر محمد طاهر لينضم إلى صفوف الفريق الأحمر.

واكد “عبد الغني” أن الأهلي كان في حاجة إلي تدعيم صفوفة في اماكن أخري في الملعب، بدلا من التعاقد مع طاهر خاصة مع وجود أكثر من لاعب يجيد في نفس المركز.

وقال “عبد الغني” :” الاهلي كان محتاج يدعم في اماكن تانية مفهاش فير لاعيب واحد لكن مكان طاهر فيه اكتر من لاعب منهم كهربا ورمضان صبحي”

ومن جانبه رد “عبد الرحمن” :’ لو فيه 50 لاعيب في نفس المكان طاهر يلعب عليهم ودي صفقة مربحة للنادس وهدخل فلوس للنادي بعد كده، في حال بيعة لأحد الاندية الاوروبية”.

جدل كبير واختلاف في وجهات النظر بين مجدي عبد الغني وعادل عبد الرحمن حول استفادة الأهلي من صفقة طاهر محمد طاهر TeN TV

Posted by ‎برنامج البريمو‎ on Tuesday, July 7, 2020

واشتد النقاش بين الثنائي خلال برنامج “البريمو” المذاع على قناة “ten” وسأل مجدي عبد الغني عادل عبد الرحمن قائلا :” انت بدرب في الأهلي ياعادل” فجاءت الإجابة “لا” فرد عبد الغني ” يبقي عاوز تدرب” ليرد عبد الرحمن :” لا مش عاوز ادرب وانا اول واحد اتكلمت على طاهر من سنتين وقولت لازم يجي النادي الأهلي”.

تعليقات الزوار
الوسوم
إغلاق
إغلاق