ميديا الزمالكاخبار الزمالك

كوبري للأهلي .. نادر شوقي يرد لأول مرة عن تفاصيل عرض زيزو للرحيل عن الزمالك وعلاقته باللاعب – فيديو

علق وكيل اللاعبين ” نادر شوقي ” عن حقيقه تفاوضه مع احمد السيد زيزو لانتقاله الي النادي الأهلي عن طريق ” كوبري ” في احد الانديه الخليجيه.

وقال نادر شوقي مع الاعلامي ” ابراهيم فايق ” عبر شاشه قناه ” اون تايم سبورتس 2 ” هل انا شخص غبي لكي اظهر و أذهب الي الزمالك واتفاوض من اجل احمد السيد زيزو وهو ليس هناك عرض او اخده وبعدين اوديه الاهلي ده يبقى سذاجة وبجاحه.

وتابع نادر شوقي : ايوه طبعا في عرض للاعب فعلا ومش محتاج اظهره في الإعلام عشان أثبت كلامي وهل لو اظهرته جمهور الزمالك هيوافق على رحيله!.

وواصل : القصة بدأت انه كان في تواصل بين الناديين وكان معايا تفويض ودخلت الزمالك وده بعد ما النادي بعت ايميل من اسبوعين دخلت بعد العرض ما كان موجود في الزمالك.

واضاف : لما نادي بيديك تفويض مش المفروض تتفاوض معاه وتروح تقولهم عاوزين كام وايه المشكله وكان في عرض ببدا من 2 مليون ووصل لـ2 ونص يورو ومن حقك ترفض لكن متقولش مفيش.

وأكمل : هدخل نادي الزمااك اعمل البلبلة دي ليه ؟ علشان احمد السيد زيزو انا معايا عرض للاعب مميز وبقدمه فقط لا غير.

ولو مرتضى منصور موجود حاليا كان هيبقى الوضع اسهل لاني كنت بتعامل مع امير وكان في عرض سابقا لمصطفى محمد في الدرجة التانيه الاسبانبة وعرضته عليهم واترفض عادي بمنتهى الهدوء.

واضاف : مرتضى وافق على رحيل محمد عبدالشافي ومحمود كهربا وطلعهم بمبالغ كويسه وخرجوا في وقت الزمالك واقف على رجيله.

وتابع : انا جايب لزيزو عرض في الخليج مين في الاهلي عاوز يمشي حاليا وهما هيلعبوا في كأس العالم للاندية وعقودهم اتجددت.

وواصل : كان في عرض لاحمد ياسر ريان اعارة في تركيا ولما اتناقشنا قولت هيشارك اكتر في سراميكا وعشان احافظ عليه والاهلي معرضوش علينا احنا اللي طلبنا.

واتم : هو انا هاخد لاعب غصب عنه واركبه الطيارة انت عرضت عرض مميز لزيزو يا توافق تبيعه او تجدد ليه برقم كويس او تبيعه بعدين بمبلغ اقل و معنديش اي مصلحة للعب زيزو في الاهلي ولو عملت كده وراح ورجع على الاهلي هكون دمرت حياته.

شاهد :

close