اخبار الزمالك

نادر السيد : أزمة أشيمبونج ضخمها الإعلام..والكورة مفيهاش واسطة.. و الزمالك بيتي

أكد نادر السيد حارس مرمى منتخب مصر والاهلى والزمالك الأسبق ، أن أزمة اشيمبونج لاعب الزمالك السابق عادية وتم تضخميها من الإعلام مؤكداً أن الكرة مفيهاش واسطة .

وقال نادر السيد الذى حل ضيفاً على برنامج النجوم فى رمضان مع الاذاعية نجلاء حلمى والناقد الرياضى محمد عراقى عبر أثير إذاعة الشباب والرياضة:”ازمة اشيمونج عادية للغاية ولكن تم تضخميها من الاعلام ويجب الوصول لحل يرضى جميع الأطراف لان القضية حالياً منظورة في الفيفا”.

ويضيف نادر السيد :”الكورة مفيهاش واسطة ، وابنى احمد ماشى في الزمالك معتمداً على موهبته فقط دون تدخل منى ، الكورة مفيهاش واسطة خالص اصل مفيش حد ينزل معاك الملعب”.

وأكمل حارس الفراعنة الأسبق:” أول راتب تقاضيته في حياتى كان 30 جنيهاً”.

وقال نادر السيد : “تجربتى مع الحضرى في الاهلى لن تتكرر ، انا احترمت نفسى ولم أصنع مشكلة للنادى ولا الحضرى وفضلت التدريب في صمت”.

ويضيف نادر السيد :”الشناوى أفضل حارس في مصر ويسير بصورة طيبة ، وكمان على لطفى ماشى كويس وحارس موهوب والاهلى مش في حاجة للتعاقد مع حارس أخر”.

وأكمل حارس الفراعنة الأسبق:” الاهلى وبروج البلجيكى نادييان مهمان في مسيرتى الكروية ولكن الزمالك قصة تانية خالص انا اتربيت في القلعة البيضاء واتعملت كل حاجة جوه الزمالك”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة