اخبار الزمالكميديا الزمالك

حسين لبيب يكشف تطورات تجديد عقد أشرف بن شرقي.. وعلاقة لجنة الزمالك مع إدارة الأهلي – فيديو

كشف حسين لبيب رئيس اللجنة المعينة لنادي الزمالك عن تفاصيل مفاوضات إدارة الزمالك لتجديد عقد أشرف بن شرقي والذي ينتهي عقده مع الزمالك بنهاية الموسم القادم.

وقال ” حسين” : “احنا بنجلس مع كل اللاعبين ويهمنا كل الالعبين يكون مرتاحين، وفيه لاعيبة المفروض تجدد في يناير هنقعد معاه علشان ميحصلش اى خطأ وطمن جمهور الزمالك على النقطة دى”.

وأضاف ” لبيب” في تصريحات لبرنامج ” ملعب أون” على قناة ” أون تايم سبورت” : “عندنا نظام معين وفيه حدد معين في اللجنة مسؤول عن مفاوضات اللاعبين ومش هنقول اسمه دلوقتي”

وتابع :” نادي الزمالك هو اللى صنع نجومية جميع اللاعبين وكلنا بنفتر بنادي الزمالك ومفيش أى لاعب كبر اسم الزمالك”.

وواصل:” ” لبيب” :” الزمالك هو اللى كبير كل اللاعبين والزمالك هو مفتاح الشهر دخول المنتخب ولن يقف على لاعبي”.

وعن العلاقة مع الأهلي أوضح ” لبيب” :” نرحب أن يكون فيه تواصل مع الأندية علشان يكون فيه اتفاق مع جميع الأندية وبالنسبة للأهلي احنا فيه تنافس شريف داخل الملعب فقط، وخارج الملعب كل واحد بيشوف مصلحة نادية وده الشغل الأساسي بتاعة”.

وأكد ” لبيب” :” نادي الزمالك تسويقًا لا يحصل على الرقم المضبوط وفيه نقص في الناحية التسويقية، و شغلنا اننا نرجع القيمة التسويقية للزمالك في المكان الصح”.

وأتم ” لبيب” :” نادي الزمالك يمتلك مصادر دخل كويسة جدًا، وعندنا مثلا البوتيكات المستشار مرتضى منصور عمل فيها شغل كويس جدًا ونقدر نكمل على الشغل اللى عملة ونقدر نوصل بأرقام المحلات دى بإرادات النادي”.

شاهد:

 

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة