اخبار الزمالكميديا الزمالك

هشام اسماعيل يفضح تناقض تعامل الاعلام في تجديد عقد فرجاني ساسي والاهلي – فيديو

اكد الفنان هشام اسماعيل انه من حق فرجاني ساسى لاعب خط وسط الزمالك ان يطلب ما يشاء من اجل التجديد ، ولكن يجب على الاعلام ان ينظر الي الاهلى ايضا

حيث قال الفنان هشام إسماعيل علي قناة الحدث اليوم :  بالنسبة لموضوع ساسي من حقه يطلب 100 مليون دا موضوع عرض وطلب انت مالك وأوضة اللبس مفيهاش والترا بوليا ب2 مليون دولار ولا جيرالدو مليون دولار ولا حسين الشحات 5 مليون دولار مفيش أوض لبس هناك ولا أيه … بغيروا في الشارع ولا أيه؟

واضاف : ولازم نقول بقي عيب اللي بيحصل في الزمالك دا دا الزمالك نادي مصري بردو إنت عايز من الزمالك أيه ؟ يسبوه يعيش طبيعي .. سيني أعيش يا بيه.

واشار :  من ضمن نظرية المؤامرة إنه بيقولك المشاكل من جواك .. دا توجيه يا باشا من مسئولين تابعين. للمنافس علشان في الاخر يقولك المشاكل من عندك إنت

واستكمل : ارض 6 اكتوبر ايه انت مش هتبني مثر زيادة عن ارض النادي الحالية والمترو هيعدي منه قريب إن شاء الله… هو انا صغير ؟ … هو مش هيسيبك تكبر في الشعبية ولا المقررات.

واتم : بالنسبة للإعلانات انا بروح أجيب كيس بطاطس ألاقي عليه مصطفي شوبير لدرجة إن بنتي خمس سنوات بتقولي انا عايزة كيس بطاطس عليه صورة شيكابالا.

شاهد الفيديو

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة