ADS
اخبار الزمالك

مرتضى منصور يكشف سر عودة مجلس الزمالك .. ورسائل نارية لـ عمرو أديب وشوبير

عقد المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك مؤتمر مع أعضاء الجمعية العمومية في ظهوره الأول داخل نادي الزمالك من أجل ممارسة عمل المجلس.

وتحدث “مرتضى” مع أعضاء الجمعية العمومية عن عدد من الملفات الهامة المتعلقة بأمور النادي وسياسية المجلس خلال الفترة المقبلة.

وقال ” مرتضى” : “الفضل الأول لعودة مرتضى منصور مرة تانية هم أعضاء الجمعية العمومية، وصوتهم وصل لكل الجهات علشان عودة مجلس المستشار مرتضى منصور

وتساءل ” مرتضى”:” فين عمرو أديب دلوقتي، وبقوله مرتضى رجع ياعمر، وكل المخالفات اللى انت اتكلمت عليها اتحطت فين دلوقتي، وفين أحمد شوبير وأحمد موسى، انتوا اللى حرامية احنا اشرف منكم”.

وتابع :” بشكر القيادة السياسية على تنفيذ حكم عودة المجلس، واقسم بالله ما حدث من عودة مجلس مرة أخرى، كان قرار من السيد رئيس الجمهورية نفسه اللى قال مجلس نادي الزمالك يعود مرة أخرى تنفيذًا للحكم، والوزير وافق”.

وأوضح ” مرتضى” بنفتح صفحة جديدة مع الوزير، وانا رفضت تمامًا شكوى بدلي في الفيفا وانا نظرت لمصلحة بلدي اكتر من نفسى ومرضتش أوقف النشاط علشان منتحرمش من رؤية محمد صلاح في كأس العالم”.

ووصل منذ قليل مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك إلى مقر القلعة البيضاء لمباشرة عمل المجلس بعد قرارة عودته وإنهاء عمل الجنة المؤقتة.

وشهد وصول مرتضى إلى مقر نادي الزمالك استقبال حافل من أعضاء الجمعية العمومية والفرق الرياضية بالنادي

تعليقات الزوار

close