رد ناري من خالد الغندور على إدعاءات إبراهيم سعيد

رد ناري من خالد الغندور على إدعاءات إبراهيم سعيد

رد الإعلامي خالد الغندور على تصريحات إبراهيم سعيد لاعب الأهلي السابق، بشأن ان الغندور طلب منه الظهور في قناة الزمالك للهجوم على التحكيم والاهلي.

وقال خالد الغندور في تصريحات ببرنامج زملكاوي عبر قناة الزمالك: “كابتن ابراهيم سعيد قال ان طلبته يجي حلقه في الزمالك علشان يكلم عن الحكام والاهلي وهذا لم يحدث لايوجد تواصل بيننا”.

واضاف:”أنا متكلمتش مع ابراهيم سعيد من سنه ونصف، لما فتحنا قناة الزمالك من3 سنين طلبنا منه يكون ضيف قال مرتبط بقناة ten”.

وشدد الغندور:”عمري في حياتي ماهقوله تعالى نتكلم على التحكيم وضد الاهلي، اولا الاعداد هو اللي بيجيب الضيوف ممكن اكلم لاعب لوكان مقرب مني علشان يظهر معي في حلقة لكن لاافرض على الضيف مايقوله”.

واوضح:”هنفترض انا رجل كداب، بس ابراهيم سعيد طول عمره رجل وقوي وبيتحمل مسئوليه، ممكن كان جه واقوله اتكلم، هيقولي متهاجمش الاهلي، حد يقدر يفرض على حد يقول ايه؟”.

وواصل الغندور:” الانتماء الحقيقي للاعب كره القدم عندما تنتهي المصلحه، سؤال للكابتن ابراهيم سعيد اللي بعتز به كلاعب موهوب تم استضافتك في قنوات عندما كنت تسأل كان ردك وقولا واحد انا اقسم بالله زملكاوي وحياة ولادي، وامبارح كان مع هاني حتحوت قال واقسم انه اهلاوي، امر غريب انك تطلع تقسم انه اهلاوي القسم والحلفان بالله مفيش زملكاوي واهلاوي مفيش داعي للقسم لاننا في زمن اليوتيوب وبيوضح”.

اختتم:” اتمنى ان تعمل في الاهلي لانه بيتك اللي تربيت داخله، وانتماءك للاهلي لن يزيد اويقلل من الزمالك، انا وضحت لان حق المشاهد يعلم الحقيقهً اقسم بالله هذه هي الحقيقه ولم اتواصل معه تليفونيا من سنه ونصف وعموما ربنا يهديه”.

تعليقات الزوار
close
Share via
Copy link
Powered by Social Snap