اخبار الزمالك

ألفاظ +18 وخوض في الأعراض .. الحرب تشتعل بين مرتضى منصور وإبراهيم سعيد – صور

فتح إبراهيم سعيد لاعب الزمالك والأهلي السابق النار على المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك بعد هجوم الأخير عليه خلال تصريحاته على قناة الزمالك

مرتضى منصور يواصل الهجوم على شوبير وإبراهيم سعيد

ونشر إبراهيم سعيد عبر صحفته الرسمية على موقع التدوينات القصيرة “تويتر” مجموعة من التغريدات للرد على مرتضى منصور جاءت كالتالي:

وقال “إبراهيم” :”اقسم بالله فضايحك مفيش اكتر منها معايا وانت عارف كده كويس !!! و لا ناسي لما كان بيتقالك من ..ها ،،، له ادخل إستحمي وًإغسل رجليك علشان ريحتك معفنه”

وأضاف :”كلامك في الاعراض لانك سليط اللسان وهو ده اخرك وعلي الفاضي ..عمال تقول انا اسد انا اسد ..وطلعت قطه”.

وتابع :” وكفايه انك خفت تقول اسمي يا قطه ومش هبقي انا والزمن وزكريا وممدوح عليك حقك تشتم وتعمل اللي انت عايزه عشان محدش بيحاسبك.. والغريبة ان كل الالفاظ اللي شتمتها للكل علي القنوات الفضائية السمعية والبصرية وبرضه عندي ثقه في الله وفي كل مؤسسات الدوله انك هتتحاسب علي كل كلمه غلطت فيه”

وأكمل :” اخرك فاضي يا سليط اللسان عندك عقده وسواد في قلبك ولا تتمني الخير لحد لكل من عمل تاريخ لبلده في كل المجالات !! مفيش اسد بيقول علي نفسه اسد ومفيش دكر بيقول علي نفسه دكر لانك مش واثق من نفسك وعينك مكسوره ودائما مكسور قدام ممدوح.. يا قطه .. مصر كلها رجاله غصب عنك..ولسه عندي كتير”

وواصل :” يا قط خرفان ، ولازم تتحاسب ، وساظل عندي ثقه في بلدي.. ان لا احد فوق القانون، واثق في سياده رئيس الجمهوريه قال في حوار سابق، ان اللي غلط هيتحاسب ومفيش حد فوق القانون ومصر كلها رجاله وبها رجال شرفاء ، انت اسوء شخصيه في تاريخ مصر ورغم كبر سنك لا تعرف شئ عن الاحترام”

وأختتم “سعيد” رسائلة :” حسابك في الدنيا و في الآخرة وربنا قادر علي كل شئ ﴿ قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ﴾”.

ألفاظ +18 وخوض في الأعراض .. الحرب تشتعل بين مرتضى منصور وإبراهيم سعيد - صور ألفاظ +18 وخوض في الأعراض .. الحرب تشتعل بين مرتضى منصور وإبراهيم سعيد - صور ألفاظ +18 وخوض في الأعراض .. الحرب تشتعل بين مرتضى منصور وإبراهيم سعيد - صور ألفاظ +18 وخوض في الأعراض .. الحرب تشتعل بين مرتضى منصور وإبراهيم سعيد - صور

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة