اخبار الزمالك

“انتم هتصطادوا لاعب لاعب”..هجوم ناري من مرتضى منصور على جمهور الزمالك بسبب اللاعبين

شن المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، هجوم ناري على بعضًا من جمهور الفارس الابيض، بسبب الانتقاد الحاد لعدد من لاعبي الفريق.

وقال مرتضى منصور في تصريحات ببرنامج زملكاوي عبر قناة الزمالك:” بعض جمهور الزمالك بقول عليهم مرتزقه، تسببوا في تدمير محمود علاء، وافقدوا ثقته في نفسه وهو افضل مدافع دخل الزمالك بعد ابراهيم يوسف”.

واضاف: “خلصوا محمود علاء، دخلوا في عمر جابر انتم عارفين تنازل عن كام علشان ينضم للزمالك؟، تنازل لبيراميدز عن 10 مليون جنيه، لامش عجبنا، لا ده بطيئ انت مال اهلك”.

وتابع مرتضى:”مستلمين عمر جابر وواخدين في سكتهم اوباما، انتم زملكاويه؟، انتم مرتزقه، اوعى تتكلم عن لاعب في الزمالك، اتكلم عن خيبتك عن تبول لا ارادي عندك اتكلم على القرف، ملكش دعوه بالزمالك واللاعيبه”.

وشدد:” معقول 1000 واحد يتحكم في ملايين؟، انا بتكلم عن عمر جابر وعارف انه كان بينتمي للاولتراس ده لاعب في الزمالك”.

وواصل مرتضى:” انتم هتصطادوا لاعب لاعب تخصلوا عليهم، خلي عند يور مازر ريد بلّد، هم عملوا لك ايه كسبوا الدوري والكاس، ينفع نحطمهم قبل السوبر”1.

واختتم:” هتقولوا بيشتم الجمهور، انا كلامي واضح جمهور الزمالك اعظم جمهور، لكن بكلم عن شويه عيال سفله، زكريا الوردي ولاكره عدت منه قد طارق وساسي100 مرة، انت عيل قليل الادب وواطي”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!