اخبار الزمالك

خالد الغندور يُثير الجدل بشأن سبب إستبعاد إمام عاشور أمام انبي

اثار الإعلامي خالد الغندور، الجدل بشأن سبب استبعاد إمام عاشور لاعب الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك من قائمة الفارس الابيض امام إنبي.

وقال خالد الغندور في تصريحات تليفزيونيه ببرنامج زملكاوي عبر قناة الزمالك:” امام عاشور تم استبعاده من مباراة إنبي، ليس لدي معلومه مؤكده، لذلك ناس تقولك اصل هو مش ملتزم، لا صبغ شعره واخر يقول شد بسيط”.

واضاف:”امام لاعب كبير اوي، ومستواه الفني يفوق معظم لاعبي مصر، وربنا منحه موهبه كبيرة، ولاعب مميز ينقصه بعض الامور وسنه ده طيش الشباب”.

وتابع الغندور: “ممكن اعلق على صبغه لشعره انا لاحب الكلام عن ذلك قصه المستوى ليس لها علاقة بتلوين الشعر معظم اللاعبين باوروبا بيلونوا شعرهم متألقين”.

وشدد:” جمهور الزمالك بيحبك وبيدافع عنك ياامام وبعد ماتش السوبر هل من الطبيعي وانازعلان على هزيمه فرقتي واروح الون شعري وانزل صوره، انت بتعطي انطباع للمدير الفني انك مش زعلان ومش مركز، لازم ناخد بالنا من تصرفتنا”.

وواصل الغندور:” لازم اكون مركز في الكرة ومش بدلع وتم التنبيه على امام اكتر من مره، ومن ضمن عدم التركيز تلوين شعري في التوقيت ده، فيريرا محتاج لاعب مركز 100 ٪”.

واختتم:” لن نسمح ان احد يقلل من امام، اتمنى منه لمايكون في تمرين تتلزم بالمواعيد، من حقك تلون شعرك لكن تختار التوقيت السليم”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!