اخبار الزمالك

مرتضى منصور يفتح النار على شوبير ومروجي الشائعات ضد الزمالك

فتح المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، النار على الإعلامي أحمد شوبير، بسبب تصريحات ضد نادي الزمالك، بالاضافة لمروجي الشائعات عن الفارس الابيض.

وقال مرتضى منصور في مداخله هاتفية بقناة الزمالك: “دخلنا في قصة مرتضى وفيريرا قولت انا في ضهر فيريرا، دخلوا في موضوع امام عاشور وقالوا متمرد لقوا امام في التمرين”.

واضاف؛” قالوا شيكابالا هيتوقف، وهو اللي اتشتم من حسين الشحات، وهو فعلا شحات هو واخوه، انت تطول جزمة شيكابالا؟ تاريخ جزمة شيكابالا اللي جاب بها الاهداف ولعب بها بتاريخك كله”.

وشدد مرتضى:”شوبير ده وصمة عار في الاعلام احنا معك ومش هنسيبك مادام بتطلع شائعات كاذبه عن الزمالك،في حرب قذره ضد الزمالك وانا قدها واللي هيقل ادبه هتصدى له”.

وواصل: “الولد احمد شوبير كلمت سيف الوزيري عنه الولد مش عاوز يبعد عن الزمالك، ووصمه عار في تاريخ الاعلام المصري، بيقول الزمالك كان له حسابات بيصرف منها ممكن تجيبهالي”.

واوضح مرتضى:” الحجز بيروح لمحافظ البنك المركزي ممدوح عباس عارف بيعمل ايه، عاوز يخرب بيروح للبنك المركزي يحجز على كل الارصدة”.

واردف:” اتحداك ياشوشو لولينا جنيه في بنك تاني غير بنك مصرابعد عن الزمالك”.

واشار: “اتقال قناة الزمالك هتقفل، ايه الحرب القذره دي، دي قناة ملكي ولاملك والدتي دي، قناة ملك الملايين”.

واختتم:” حرب قذره وكل يوم اشاعه، مكنش سوبر ده، ياجماعه انا باركت للاهلي ولا قولنا اني ممنوع من السفر، ولا روحت لعبت بالملعب اللي اختاره يعقوب السعدي وله حساب معايا”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!