اخبار الزمالك

“في جيم بيتلعب على الزمالك”.. ميدو يوجه إتهام خطير للسوشيال ميديا الزملكاويه

وجه الإعلامي أحمد حسام ميدو إتهام خطير للسوشيال ميديا الزملكاويه، وذلك بسبب قيامهم بنشر أخبار مغلوطه ضد الزمالك، والهجوم على البرتغالي حوسفالدو فيريرا واللاعبين.

وقال ميدو في تصريحات تليفزيونيه ببرنامج الريمونتادا عبر قناة المحور: “اصعب حاجه تلم مشاكلك وانت في حاله فنيه سيئة، الناس كلها بتنظر للزمالك وكأنه في مصببه كبيره وكارثة”.

واضاف:” انا من رأي، الزمالك الامور طبيعيه، هو لديه بعض النواقص التي تؤثر علي اي مدرب، ومش معنى ان فيريرا عمل كل حاجه عكس الطبيعه وعمل معجره الموسم اللي فات، ومش معنى انه نجح ان الجمهور يحوله لساحر”.

شدد ميدو: “وان لو في نواقص معرفش يعدلها يبقى خد بقى على دماغك،و انت معندكش فكره ده بدايه الانهيار الحقيقي، لازم جمهور الزمالك يعرف ان المدرب انسان وبيواجه مشاكل ممكن ميعرفش يحلها”.

واشار:” تابعت سوشيال ميديا الزمالك الفترة الماضية، وعندي معلومات ان بعض الصحفات الكبرى تم تمويلها وشرائها من بعض الخصوم لمسئولي الزمالك، عاوز جمهور الزمالك الحقيقي يسمعني واللي عارفين ان ميدو بيكلم لمصلحة الزمالك”.

واردف:” لاتنساقوا للاخبار وراء الصفحات المنتميه للزمالك، لانها تم تمويلها من خصوم لمسئولي الزمالك، وتأكدت من كلامهم خلال الاسبوع الماضي، مفيش حاجه غير نشر الاخبار المغلوطه والهجوم وعلى فيريرا وقتل لاعبين معينه معنويا”.

واكمل ميدو:” عمرك ماتحس بهم وانت بتكسب، لكن وانت عندك مشكله بيتبدي التشكيك في المدير الفني ويطلعك ان في مشاكل ولاعب غير سعيد لانه في اخر بياخد أكثر منه، كان زمان الاشاعات الزمالك بيعيشها عبر الصحف الملونه وكانت بتاثر، النهارده الصحف تلاشت بحكم تطور السوشيال ميديا”.

واستطرد:” انا مش هعملك مشكله عن طريق صفحات المنافس، لا من صفحات الزمالك واللي مصلحتهم هي اللي تهمهم النهارده مع مرتضى بكره مع عباس، وعلى كل لون يا باتستا”.

واختتم: “الزمالك مش في مصيبه، اتعادل في ماتشين وحصل دورب طبيعي، جمهور الزمالك لازم يفوق الجيم اللي بيتلعب ان الدنيا انهارت، بقول لمسئولي الزمالك في صفحات بتأذيكم والجمهور بينساق وراهم، الزمالك مش في ازمه سيبكم من كلام رئيس النادي عن المستحقات هو عارف يحل”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!