اخبار الزمالك

مرتضى منصور يفتح النار على شوبير وشبانة والأهلي بسبب كهربا

فتح المستشار مرتضى منصور رئيس النار على بعض الإعلاميين على رأسهم أحمد شوبير ومحمد شبانة بسبب التعامل مع خطاب الاتحاد الدولي لكرة القدم “فيفا” بشأن استمرار إيقاف الهارب كهربا.

وقال “مرتضى”: “سجلت فيديو للرد على اللي بيتكلموا في قضية كهربا وبعدما سجلت شوبير اللي سايبنه وله مكالمات فاضحة، وجايب علي العباسي النصاب محامي كهربا ويقول الزمالك خسر القضية”

وأضاف “مرتضى” في فيديو نشره على قناة “الزمالك”:”المفروض شوبير زي ما جاب الطرف الخاسر في البطولة يستضيف الكسبان وده الوضع الطبيعي ونفس القصه محمد شبانه، وبقوله ورحمة أمي لا قفلك القناة أنت والمزور”.

وأشار :”لـ أول مره أشوف الجاني بيحتفوا به كهربا عارف عمل ايه في السعوديه والبنت اللي انضربت في الطيران، واشمعنى الحضري كان هارب وكان بتفعص رمضان وعبدالله السعيد وأحمد فتحي”.

وأوضح “مرتضى” :”لما تخطف انت تبقى 100-100 ولما لاعب بيعته زي رمضان صبحي تفعصه، ده مش إعلام وكلمتهم وقلت لهم اخر مرة هتكلم والناس اعتذروا”.

ووجه “مرتضى” حديثة لـ “أحمد شوبير” قائلا:” بحذرك لاخر مره المره الجايه مفيش حوار”

ووجه “مرتضى” حديثة للإعلامي محمد شبانة قائلا:”في قضية بغلق القناة لانك عامل قناة تصفي حساباتك لانك مشطوب ومتهان والعتال علشان القضايا ولما جيت تعمل القناة قالك مالكش دعوة بالزمالك ولا الرياضة ولا مرتضى”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!