خالد الغندور يفضح علاقة مذيع قناة الأهلي بكلاتنبرج!! -فيديو

خالد الغندور يفضح علاقة مذيع قناة الأهلي بكلاتنبرج!! -فيديو

تساءل الإعلامي خالد الغندور، عن ماهية العلاقة بين مذيع في قناة الأهلي والإنجليزي مارك كلاتنبرج رئيس لجنة الحكام السابق، والذي تقدم باستقالته اليوم.

وقال خالد الغندور في تصريحات تليفزيونيه ببرنامج “زملكاوي”عبر قناة “الزمالك”:” ابتدى بعض الصحفيين المنتمين للاهلي من فترة واكتر من7 او8 تابعين لاعلامين كبار بيكلموا في قنوات وبيكتبوا على صحفاتهم الزمالك بيُجامل، وتوفيق السبيد جاي علشان الزمالك، وكلاتتبرج مستاء من رئيس الزمالك وهيشتكيه”.

واضاف: “هوريكم واحد منهم بس محمد سعيد شغال في قناة الاهلي، قبل كده قال على طارق حامد واخد منشطات من 3 سنين ولم يحاسب”.

واردف الغندور:” محمد سعيد قال نفس الكلام عن كلاتنبرج وكتب على صفحته، ان كلاتنبرج لديه الكثير من الامور، و سيكشف عن تفاصيل مهمه واخر رساله بلغني بها بعد قليل”.

وشدد: “محمد سعيد علاقته ايه بكلاتنبرج وبيتصل به ليه وبيكلمه، ويجي يقولك الزمالك بيتجامل،وهو بيتاخر وله 6 واو7 ضربات جزاء في مباريات خسرها، ومع ذلك جمهورنا بيشتم اللعيبه والمدير الفني وميروحش للحكم زي كابتن سيد عبدالحفيظ ما ببعترض”.

واكمل الغندور:” جمهور الزمالك عاوز فرقته تكسب وهو بيظلم، ومش بيدي مبررات كله منصبه على اللعيبه وفيريرا، ولا بيكموا على وقت ضايع ولا واحد يعترض على حكم والدنيا تقوم علشان لاعب اخد انذار”.

واختتم: “واحد شغال في قناة الاهلي، وقال صراحه كلاتنبرج بلغني ببعض الامور، علاقتك ايه به؟، عبدالحفيظ كان قال همسح رقم جهاد جريشه، وانت بتقول كلاتنبرج بيكلمني، انت بتتواصل مع كلاتنبرج بصفتك ايه؟، انت عضو في لجنة الحكام؟، ولامذيع في الاهلي؟، عاوزين نعرف”.

تعليقات الزوار
close
close
Share via
Copy link
Powered by Social Snap