اخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

بعد إيقاف قيد الزمالك بسبب شيكابالا .. مرتضى منصور يفجر مفاجأة مدوية بشأن العقوبة !!

رد مرتضى منصور ، علي الهجوم ضده بسبب خصم مبالغ مالية من عقد محمود عبدالرازق شيكابالا لاعب وسط الزمالك من اجل تسديد غرامة اللاعب في السنوات الماضية ، وفي النهاية ولم يتم السداد وتم إيقاف قيد الفريق.

وقال مرتضى منصور في المؤتمر الصحفي المقام بالنادي الأن : موضوع شيكابالا مفهوم غلط ، الخصم منه الاولاني كان بسبب نادي باوك اليوناني .

وواصل : والنادي ده سبورتنج لشبونه قبل ما تقل ادبك ، كنا بنخصم لأن فيه عقوبتين لباوك و للشبونة ، وأزمة باوك متوقفش قيد بسببها ، القيد أتوقف بسبب لشبونة.

مبلغ خرافي .. مرتضى منصور يكشف حجم مديونيات الزمالك للاعبين عند توليه رئاسة النادي !!

 

واستطرد : لجنه كبرى من ٢٠١٥ جه التقرير من الرقابه الاداريه هل ممدوح عباس اتحبس ؟ لا انا اللي اتحبست ، مين في البلد مش عاوزني ، مين فالبلد انا دايسله على طرف .

وشدد : من ٢٠١٤ ل ٢٠١٣ واخدين ٤٤ بطوله في كل الألعاب ، وجاي تتكلم معايا وتناقشني ؟ ٤٤ بطوله يعني على الاقل كل سنه ٥ ولا ٦ بطولات في الالعاب الجماعيه.

وتابع : كرة القدم ٣ دوري ممتاز وكونفدرالية وسوبر افريقي و٢ سوبر مصري وواحد سوبر مصري سعودي واكتر من ٦ كاس ، يعني ١٤ بطوله وجاي تكملني ؟ انت قعدت ١٠ سنين مبتاخدش غير كاس واحد وتقولي دي سنه خراب ؟ دي سنه خراب على دماغك يا مرتشي .

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!