اخبار الاهلياخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

الأهلي مدفعش جنية لكهربا !! سيف زاهر يعلن مفاجأة مدوية في غرامة الهارب لصالح الزمالك !!

أكد الإعلامي سيف زاهر ، أن الهارب محمود كهربا مهاجم الأهلي كان قد اقترب من اعتزال كرة القدم بسبب عدم قدرة علي دفع غرامة الزمالك ، قبل أن يدعمه بعض رجال الأعمال.

وقال سيف زاهر في تصريحات عبر برنامجه ملعب أون تايم المذاع عبر شاشة قناة أون تايم سبورتس الفضائية : قولا واحدا النادي الأهلي ملوش أي علاقة بغرامة كهربا ومدفعش جنية ، ولو كلامي غلط أي مسئول يطلع يغلطني .

البنك الأهلي يكشف حقيقة طلب الزمالك إستعادة محمد أبو جبل !!

وأشار: الأهلي مدفعش جنية ، إللي حصل إن كهربا لعب الجيم كالآتي وأنا شاهد عيان ، كهربا جه في وقت كان هيبطل كورة ،الدولار اترفع عليه وقال انا هبطل مش عارف أعمل إيه .

وشدد : المفاجأة المدوية أن كهربا جاله عرض في احد الدوريات الأوروبية فقعد يفكر لأن جاله رقم كبير من هناك ، فقال أنا عملت أيه هنا ؟فصحي من النوم قال والله لأكمل في الأهلي

وشدد : وقال لازم اسيب علامة ، كلمت كهربا قالي أبيض مش معايا فلوس ادفع ، فقالي انا استخرت ربنا واظبط نفسي والأهلي قاله معاك وفي ضهرك بس مش هنقدر نديك فلوس ،فكهربا لعب وكسر الدنيا .

واستطرد : فاتحمل مبلغ بسيط من الغرامة في مقدم عقده من الأهلي ، واللي اتحمل باقي الفلوس بعض رجال الأعمال المحبين للنادي الأهلي .

وأتم: النادي الأهلي كلف شركة الكرة تدوس بنزين في كهربا علشان يتم دعمه في الجزء الإعلاني، لولا الإعلانات والجزئية دي مكانش حد هيدعم كهربا لأن المبلغ كبير

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!