اخبار الزمالك

تعليق ناري من أحمد عيد عبد الملك بشأن إقتراب رحيل زيزو.. و يوجه رسالة إلى إدارة نادي الزمالك | صورة

حرص أحمد عيد عبد الملك نجم نادي الزمالك السابق و منتخب مصر على التعليق بشأن إقتراب رحيل زيزو عن نادي الزمالك في فترة الإنتقالات الحالية .

و أكد مصدر داخل نادي الزمالك أن رغبة زيزو هي الإحتراف و الإنتقال إلى الدوري السعودي خلال فترة الإنتقالات المقبلة خاصة أن عرض الشباب السعودي ضخم ماديا بالإضافة إلى ان الدوري السعودي أصبح حديث العالم الأن.

و كتب أحمد عيد عبر حسابه الشخصي على فيس بوك : انا معنديش حاجة اقولها لزيزو الصراحة عمل كل الي عنده للنادي من وقت دخوله غير ان ربنا يوفقه وطبعاً كنت اتمني يكمل مسيرته مع النادي الي يهمني اكتر من زيزو وغيره ..

و تابع : بس المشكلة انك مش هتعرف تعوضه زي ما حصل ومعوضتش طارق ومصطفي محمد ومصطفي فتحي وفرجاني وامام وبن شرقي والدور جه علي زيزو اهو وبعديه فتوح والونش وغيرهم كل ما هيظهر لاعب يسندك مبتحافظش عليه والصراحة معنديش ثقة في حد موجود حالياً يخطط للنادي بالمبلغ الي داخل ده الي هو المفروض يحل كل حاجة عندك !!
و أضاف : الكرة بالنسبة للزمالك او اي فريق بيلعب علي بطولات مش استثمار وخصوصاً في مصر محدش بيكسب منها كله بيخسر الا بعض الفرق المؤسسات الناجحة اللي بتصدر للاندية لاعيبة ..
و أتم : وكل ما هتعمل لاعب علشان تبني عليه جيل يجيلك فيه فلوس تبيعه يبقي انت مش عاوز بطولات اصلاً يبقي هتفضل الحالة تتدهور بتاريخك لحد ما توصل ان ترضي انك بتنافس من بعيد وخلاص .. ارحموا نادي الزمالك وجمهوره !!
تعليق ناري من أحمد عيد عبد الملك بشأن إقتراب رحيل زيزو.. و يوجه رسالة إلى إدارة نادي الزمالك | صورة
تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة