اخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

كان عندنا عضو فاسد !! مرتضى منصور يعلن موعد إنتهاء أزمة الزمالك المالية !! – فيديو

أكد مرتضى منصور، أنه لم يخطئ في القضايا الهائلة ضد النادي في الإتحاد الدولي الفيفا ، ولكن من يخطئ اللجان المعينة.

وقال مرتضى منصور في تصريحات لبرنامج زملكاوي عبر قناة الزمالك الفضائية : نادي الزمالك فيه فلوس ونادي الزمالك مش مرتضى منصور ، جروس آخر يوم في عقده عملتله حفله وجهزت فلوسه ومجاش وراح لعب ماتش في نادي الصيد.

أوسوريو لمرتضى منصور هل سأرحل عن الزمالك ؟؟ شاهد إجابة الأخير !! – فيديو

وواصل : وكسبت القضية ولما مشيت انتصر علي اللجنة فسويت معاه، وباتشيكو اشتكوا النادي في عهد اللجنة مش عهدي.

وأشار: مستر فيريرا جاله عقد في نصف الموسم في السد وفلوسه استمر في حسابه منذ ٢٠١٥ ولما رجع خدهم ، حمدي النقاز هو اللي هرب وكسبنا قضيته ، واتشيمبونج عمل فيديو واعترف أنه أتنازل عن مستحقاته وبعت الفيديو للجنة مبعتوهاش للفيفا، ودفعنا الفلوس .

وشدد : وفي القسط الثالث اتفاجئنا أن ممدوح عباس حاجز علينا فاتوقف القيد ، محمد ابراهيم إللي بيلعب في سيراميكا ، كان عندنا عضو مجلس فاسد ، كتب أنه لم يتنقل لأي نادي يدفع مليون يورو ، ومع ذلك لما رجع دفعتهم .

وأشار: شيكابالا خدنا مرتين عقوبة اول مرة لباوك والتانية لسبورتنج لشبونه ، حاولنا جدولة لشبونة لكن رفضوا اتوقف القيد ٣ مرات ولما ندفع هيرجع

واستكمل : الزمالك لينا عند كهربا ٢ مليون ونصف دولار والإتحاد الأفريقي ٧٠٠ الف دولار ، ولينا عند الشركة الراعية ١٢٠ مليون جنية ، واتفقنا مع إتحاد الكرة أن أي فلوس تجلنا تكون من خلالهم ويخصموا ٥٪.

وأتم في حديثه مع أوسوريو : انت مستمر معانا واسبوعين تلاته والأزمة المالية تتفك ، الزمالك مش مرتضى منصور ، رونالد اتخض لما شاف جمهور الزمالك.

شاهد الفيديو

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!