اخبار الزمالكميديا الزمالك

إبراهيم سعيد يهاجم طارق السيد بعد صورة شيكابالا ” لو مكانه هعمله بلوك ” – فيديو

هاجم ابراهيم سعيد مقدم برنامج بلس 90 على قناة النهار، لاعب نادي الزمالك السابق طارق السيد بعد نشره صورة تجمعه مع قائد الفريق محمود عبدالرازق شيكابالا بشأن التصالح مع أحمد فتوح.

وكانت تقارير صحفية قد كشفت عن وجود خلاف بين قائد الزمالك شيكابالا وأحمد فتوح على ازمة خروج اللاعب من معسكر مباراة زد، إلا أن طارق السيد قد ازال هذا الخلاف بالامس.

ونشر طارق السيد صورة تجمعه مع شيكابالا مساء الامس الاربعاء في مران الزمالك، موجهها رسالة من قائد الفريق أن فتوح بمثابة اخيه الصغير، ليغلق باب الحديث عن وجود ازمات بينهم.

وعلق ابراهيم سعيد على الصورة عبر برنامجه قائلا : ” انا مش فاهم دور طارق السيد ايه في الزمالك، أو منصبه ايه، وبأي صفة بينزل الصورة دي وبيتكلم بلسان شيكابالا “.

وتابع : ” أنا لو مكان شيكابالا عمري ما هتكلم مع أحمد فتوح تاني لو حصل ايه، ده شخص عملي بلوك وتجاهلني وانا كابتن الفريق “.

وواصل : ” مش عارف كابتن طارق سيد مدير اعمال فتوح مثلا، خلاص عرفنا ان اللقطات دي علشان السوشيال ميديا، انا عارف انك مكتشفه لكن يديك الحق انك تتكلم بلسانه او تبقى معاه “.

وأتم تصريحاته : ” أنا لو مكان شيكابالا هعملهم بلوك ومش هقبل اعتذار، وفي اغنية بتقول لو جاي في رجوع انساني، أنا بحبها جدا وتنطبق على المشهد ده “.

شاهد :

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة