اخبار الزمالك

إبراهيم عبد الجواد يهاجم عضو مجلس إدارة الزمالك بسبب الإعلام.. “نغمه نشاز وبيغرد خارج السرب”!!- فيديو

إنتقد الإعلامي ابراهيم عبد الجواد، عضو مجلس إدارة نادي الزمالك أحمد سليمان، بسبب ظهوره المتكرر في الإعلام وحديثه عن اللاعبين والصفقات.

وقال عبد الجواد في تصريحات تليفزيونية ببرنامج “الهدف” عبر قناة “أون تايم سبورتس2″:” مجلس إدارة الزمالك برئاسة كابتن حسين لبيب المحترم بيتعامل برقي وبشكل احترافي “.

واضاف: “هناك بعض الحملات الغريبه على السوشيال ميديا بتنتقص من دور مجلس ادارة الزمالك ومايقوم به”.

وتابع عبد الجواد:” لما تدخل بيت وتلاقي المجاري بايظة والكهربا بتولع وكل حاجه مدربكه، وواحد يدخل يقولك فين النجفه اللي فيها عدد لمبات معين”.

وشدد:” محدش فوق النقد، بس في اولويات انت متخيل 14 قضيه متسببه في ايقاف القيد، وفلوس متلتله، انت تلومه امتى؟ لما الوضع يكون مستتب ومفيش صفقات، لكن انت بتحل في كوارث قديمه وبنتتقده علشان مفيش صفقات”.

واردف عبد الجواد: “لما تبص على السمفونيه لمجلس ادارة الزمالك، اه سمفونيه بعد ما كان في وان مان شو، المجلس بيضع اسس لادارة النادي، ولكن في نغمه نشاز وبتخرج خارج السرب، وهو خروج كابتن احمد سليمان في الاعلام”.

وأختتم:”كابتن أحمد سليمان له كل الاحترام ولكن ظهوره محسوب على مجلس الزمالك، واي كلام بيقولوه عن مفاوضات ورأيه في لاعبيه بيتاخد وبيثير بلبله، علي مجلس الادارة ينتبه لتلك النقطة لانها بتعمل بلبله فنيه لكن في الاجمال الزمالك ماشي في طريق راقي”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة