اخبار الزمالك

مفاجأة في قرار وزارة الرياضة بسفر أحمد رفعت..وتعليق ناري من نادر شوقي!!- فيديو

فجر الإعلامي إبراهيم فايق، مفاجأة بشأن القرار الوزاري الصادر من وزارة الرياضة، والذي حصل عليه نادي فيوتشر بسفر الراحل أحمد رفعت للإمارات، للإحتراف في نادي الوحدة، وعلق عليه نادر شوقي وكيل أعمال اللاعب.

وقرأ فايق علي الهواء الخطاب الخارج من الشباب والرياضة لنادي فيوتشر بناء على طلب الأخير للموافقه على سفر أحمد رفعت وجاء فيه:” قرار وزارة الرياضة في يوم 5 اكتوبر 2022 بمد سفر احمد رفعت من دوله ليبيريا للامارات لمدة 3 شهور، من10 اكتوبر حتي 10 يناير، لقضاء فتره معايشه مع نادي الوحده الامارتي”.

ومن جانبه علق نادر شوقي قائلا: “انت عاوزني اتكلم ولا اسكت خالص، جالي 50 مكالمه ان مطلعش ومتكلمش بس أحمد هيجي لي في الحلم ويقولي اتكلمت ولا لا، مش عارف اتكلم، خدني على قد عقلي هل واحد 29 سنة هيخرج فتره معايشه؟، مطلع جواب معايشه هو احمد رفعت عنده17 سنه علشان يطلع معايشه، هو اعير لنادي الوحدة الاماراتي بمبلغ 500 الف دولار مع بند احقيه الشراء”.

واضاف:” احمد معملش فلوس من الكره النادي الوحيد اللي كان هيعمل فيه فلوس كان الوحدة الاماراتي، أحمد وقع في الملعب ومحدش سأل فيه، انت مسألتش عليه ليه؟ مروحتش زرته ليه؟ الرابطه مزارتش أحمد، انا اكلم رئيس النادي ليه، فيه حقوق معنويه للاعب”.

واتم شوقي:” احمد مكنش متضايق من الناحيه العسكريه والمسئوليه مكنتش عليهم، لكن ازاي هيطلع معايشه ورجع في يناير سبناه ليه، عرفنا السبب”.

شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!