اخبار الزمالك

ميدو يفتح النار على وليد دعبس: راجل خفيف ومعندوش ضمير وغير مؤهل لتقلد أي مناصب!! صورة

شنّ أحمد حسام ميدو، نجم الزمالك السابق، هجومًا حادًا على وليد دعبس، رئيس نادي مودرن سبورت، بسبب تصريحاته الأخيرة حول وفاة اللاعب أحمد رفعت.

وانتقد ميدو بيان النادي الذي يمنع التحدث عن القضية قبل انتهاء التحقيقات، بينما خرج دعبس في مداخلة تلفزيونية مدتها 48 دقيقة.

وأثنى ميدو على الإعلاميين هاني حتحوت وإبراهيم فايق، مؤكدًا على ثقافتهما ومواقفهما الرجولية، مشيرًا إلى أنهما “أمل مصر في العودة إلى سابق عهدها في الكرة”.

وكتب ميدو عبر حسابه الرسمي بمنصة “أكس”: “احلى حاجه ان نادي مودرن طلع بيان الصبح انه مانع اي حد يتكلم عن الموضوع لحين انتهاء التحقيقات ورئيس النادي عمل مداخلة بالليل ٤٨ دقيقة”.

تابع: “أنا بصراحة فخور ان عندنا إعلاميين في مصر متعلمين ورجاله زي هاني حتحوت وإبراهيم فايق نتفق نختلف مع أسلوب اي منهم بس الاتنين دارسين اعلام ومثقفين والاهم انهم رجاله ما بيخافوش ..الإعلاميين اللي زيهم هم أمل مصر في العودة إلى سابق عهدها في الكورة”.

وأضاف: “وليد دعبس رجل غير مؤهل لتقلد اي منصب وغير مؤهل للحديث في الاعلام حتى لو طالع يتكلم عن فايدة المشبك وليه دمياط بتشتهر بيه!! مداخلته التليفزيونية مع حتحوت اثبتت انه راجل خفيف!! ومداخلته مع شبانه قبلها بيوم اثبتت انه راجل ماعندوش ضمير”.

واختتم: “اللي يرمي كلام ويلمح تلميحات على بني ادم لسه متوفي بهذا الشكل علشان يتوه الحقيقة يبقى رجل لا يستحق انك حتى تبص في وشه او تضيع وقتك معاه.. فين النائب العام؟ مستني ايه علشان تستدعي اللي تتسببوا في وفاة احمدرفعت الله يرحمه.. مستني ايه؟”.

لا يتوفر وصف.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!