اخبار الكرة العالمية

نادر شوقي يرد على حقيقة تسبب عبد الظاهر السقا في أزمة وفاة أحمد رفعت ..”دي شهادتي أمام الله”

كشف نادر شوقي وكيل أعمال الراحل أحمد رفعت حقيقة تسبب عبد الظاهر السقا المدير الرياضي السابق لنادي موردن فيوشتر في أزمة وفاة الراحل، مشيرًا إلي أن هذا الحديث غير صحيح.

وكان محمد رشوان محامي أحمد رفعت صرح أن الاسم الثاني في تعرض الراحل للضغط النفسي هو عبد الظاهر السقا المدير الرياضي السابق في نادي موردن فيوتشر.

وقال ” نادر” :” قيل إن عبد الظاهر السقا هو المسؤول التاني اللى كان سبب في تعرض أحمد رفعت للضغط الكلام ده مش صح، لأن الكابتن عبد الظاهر مش مسؤول ومنصبه كان مدير الكرة فقط في النادي ومكنش يعرف حاجات كتير تدار إزار في النادي”.

وأضاف ” شوقي” في تصريحات لبرنامج ” الكورة مع فايق” على قناة ” MBC” مصر 2 :” لو احنا متأكد من الشخص التاني كان أخوه قال اسمه وكانت الدنيا بدأت تتجه ناحيته”.

وتابع :” الاستاذ محمد رشوان محامي رفعت محتاج يراجع الورق بتاعة كويس والكابتن عبد الظاهر السقا لو كان عليه أي شك مكنش حضر العزاء اليوم وكانت علاقته قوية جدًا بـ أحمد رفعت”

وأوضح ” شوقي” : “الكابتن عبد الظاهر السقا حجم المسؤول اللى عليه ميقدرش يضر أحمد رفعت، والراجل كان فيه حاجات كتير ميعرفهاش .. ودي شهادتي أمام الله”.

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!