اخبار الزمالك

طارق يحيى يوجه رسالة عاصفة لثنائي الزمالك بشأن تجديد عقدهما.. ” النادي خيره عليكم” – فيديو

حرص طارق يحيى، مدرب الزمالك السابق، على توجيه رسالة عاصفة للثنائي يوسف أوباما ومحمد عواد لاعبا الفريق الأول لكرة القدم بالنادي بشأن تجديد عقدهما.

واثناء وجود يحيى في ضيافة الإعلامي مهيب عبد الهادي عبر قناة mbc مصر قال الأخير:” الزمالك سيعقد جلسه مع اوباما وعواد للتجديد، واوباما عنده عرضين من المصري وبيراميدز، وسقف الابيض للتجديد 10 مليون جنيه”.

ليرد يحيى: “الزمالك لازم يحافظ على اللاعبين، والنادي خيره على عواد واوباما واعطاهم الكثير، وأباما لو بتدور على الفلوس روح بيراميدز وهيبقى غلط زي رمضان صبحي ماغلط انه ساب الأهلي وراح بيراميدز، لان دول الزمالك والأهلي”.

وتابع:” ضحي شويه ياعم اوباما وانت يا عواد، النادي اعطاكم الكثير، ياعواد الزمالك خيره عليك وعلينا “.

وأردف يحيى:” وانت يا اوباما من ولاد النادي وكابتن الفريق مينفعش تتشرط على النادي، وعواد انا بحبه وانت من اكبر العقود في الزمالك فلازم نراعي النادي”.

ليقاطعه مهيب قائلا في رسالة من اوباما لك:” محدش من الادارة قعد معاه لتجديد تعاقده ولم لن اتشرط على الزمالك، وياودب كلموه النهاردة بس علشان التجديد”.

وأختتم يحيى: “اوباما انا اكثر واحد ساندته في كل ظروفه الصعبه، هو ابن النادي وكابتن الفريق، ولازم الادارة تقدره ولما تقعد مع شيكابالا اواوباما غير لما تقعد مع حد ثاني لسه جاي”.
شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!