اخبار الزمالك

مرتضى منصور يوجه رساله إلى مجلس إدارة الزمالك بعد زيارة فتوح – فيديو

وجه مرتضي منصور رئيس الزمالك السابق، رسالة لمجلس إدارة الفارس الأبيض برئاسة حسين لبيب، بعد زيارته لأحمد فتوح لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي في محبسه.

وقال منصور في فيديو تم بثه عبر قناته علي “اليوتيوب”:”
كنت في زيارة لفتوح، و بشكر كل الرجال الأمن المتواجدين في القسم على مجهوهم اللي بيبذلوه، وأنا أطمئنت على أحمد فتوح وهو الحمدلله بخير، وقولتله أن إيمانك بربنا هو لأزم يكون نمرة واحد، هنفترض أنت اللي روحت فيها، فده نعتبره أن ربنا فداك”.

وتابع: “الحاجة التانية، قولتله أن لازم يكون ضمير عايز التصالح والديه لأهلي المتوفي ونحن في طريقنا لده”.

واضاف منصور:”الحاجه رقم 3 انا مندهش بصراحة لما قالي إن مفيش حد من مجلس إدراة الزمالك الحالي زاره حتي الآن، لا حسين لبيب ولا أحمد سليمان ولا أدهم، ولا حد من الشباب الصغير في المجلس”..

وشدد:” أنا متصور الناس كلها هتروح تشوف فتوح لأني دايما أنا بحب أسبق في الخير، وإن شاء الله متابع التطورات القضية مع فتوح وإن شاء الله خير في اللي جاي”.

واشار منصور: “الناس كلها هتزوره بعدي عند فيا، ربنا يفك ازمته كلنا معرضين لده، وكلنا يهمنا ان اهل المتوفي يكونوا راضين واقتربنا من التنازل والتصالح”.

وواصل:” اتمنى القاضي يتعامل بعين الرأفه مع فتوح، ويضع في إعتباره انه شاب صغير وكلنا بنغلط، ولفت نظري ان كابتن ميدو وايمن يونس ولا حد من ابناء الزمالك مزروش فتوح فين الرموز تعالوا زوره، لا منعرفوش اللي ميبنش في الازمه معندوش اصل “.

وأختتم:” قالوا طلبت 10 مليون للدفاع عنه، انا حققت في الموضوع وجابوا الصحفي اللي كاتب الخبر وتبين ان مصدره ممدوح عباس”.
شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!