اخبار الاهلي

مهيب: هذا النادي مهتم بضم كهربا.. وتعليق غير متوقع من ثنائي الأهلي السابقين – فيديو

أكد الإعلامي مهيب عبد الهادي، أن نادي بيراميدز مهتم بالتعاقد مع الهارب محمود عبد المنعم كهربا لاعب الأهلي، وعلق علاء ميهوب وضياء السيد ثنائي الأحمر السابقين على ذلك.

وقال عبد الهادي خلال تصريحات تليفزيونية ببرنامج “اللعيب” عبر قناة” mbc مصر”: “قنبله مدويه بيراميدز مهتم جدا بالتعاقد جدا بالتعاقد مع كهربا”.

ليرد ضياء السيد:” وايه يعني يهتم باي حد حقه، هل كهربا متاح، وايه المشكله ينتقل لبيراميدز، وده مش هيحصل، الكرة فيها شغل وملعب واستمراربه ومتوقع استمراره في الاهلي، مفيش التزام من كهربا في الفترة الاخيره”.

ومن جانبة اشار علاء ميهوب: “صدمة ليه وفيها ايه، يروح بيراميدز ايه المڜكله؟، الحدث قوي لكن في الاخر لو الاهلي مش عاوزه يستمر يروح بيراميدز”.

وتابع:” قرار رحيل اواستمرار لاعب الفيصل فيه مستواه في الملعب، وسام هداف الدوري، ومن حظ كهربا السيئ وجود وسام هداف الدوري حاليا، فرصة لعب كهربا بسيطه، هل كهربا من نوعيه هيحارب علشان يشارك، اللاعب كان عنده دوافع اول لما جه، وجوده في الاهلي الشرف له هو كهربا اسم كبير لكن الموضوع مرتبط بادائه بالملعب”.

وأضاف إسماعيل يوسف:” كهربا مش هيكمل في الأهلي ولوكمل مش هيلعب، انما هيلعب في بيراميدز مركز ايه، والاهلي هو اللي هيسيب كهربا لكن كهربا مش هيسيب الاهلي، والملعب الفصيل واستمراره في ايده هو، هل ارتباط وجود كهربا فني فقط او خارج الملعب هل سلوكيا مع الرجل في التزام”.
شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!