اخبار الزمالكميديا الزمالك

“اللهو الخفي” يستعين بـ سامسون ونداي لإفساد صفقة انتقال بوبيندزا للزمالك – فيديو

فجر الإعلامي محمد المحمودي مفاجأة جديدة في مفاوضات نادي الزمالك للتعاقد مع المهاجم الجابوني أرون بوبيندزا مشيرًا إلي أن هناك بعض الأطراف الداخلية التي تحاول إفساد صفقة انتقال اللاعب.

وأضاف ” المحمودي” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج “هاتريك” على قناة ” أون تايم سبورتس 2 : ” اللي بيحصل في ملف صفقة ارون بوبيندزا هو فيلم كبير ”

وتابع :” امبارح اتكلمنا في تفاصيل تدخل بعض الأطراف لإفساد قدوم اللاعب إلى نادي الزمالك ووضحنا تحركات مجلس الإدارة بوصول البطاقة الدولية وتأمين حق الزمالك في الصفقة”.

وأوضح ” المحمودي” :” اللي حصل بقى النهارده فيلم تاني نفس الشخص اللي بعتله رساله قاله على موضوع القضايا، بعتله النهارده عقود سامسون ونداي تحديدا واتقاله أن اللعيبه دي مستوى أقل منك لكن عقودها أعلى منك”.

وأكمل :” الشخص ده قال لـ بوبيندزا انت بتتكلم أن سامسون عقده هيخش في مليون دولار ده غير نداي .. وانت جاي ببلاش وكمان عايز تاخد 600 ألف دولار، أنت لازم تاخد أكثر من كده”.

وأختتم ” المحمودي” :” وكيلة في أوروبا بدأ يلعب على بعض الأندية في رومانيا عشان كده طلعت الأخبار الخاصة باقتراب اللاعب من الدوري الروماني لكن الزمالك مخلص كل حاجه”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!