اخبار الاهلياخبار الزمالكميديا الزمالك

خالد الغندور لحسين لبيب بعد أزمة أكبر قلعة رياضية : الأهلي الأفضل في أفريقيا والعرب ولكن !! – فيديو

أكد خالد الغندور ، أن النادي الأهلي أفضل نادي في قارة أفريقيا والعرب ، بالألقاب والإنجازات والامكانيات المالية الكبري ، ولكن الزمالك تفوق عليه وتوج بالسوبر الأفريقي رغم أزماته الكبري .

وقال خالد الغندور مقدم برنامج استاد المحور على شاشة قناة المحور الفضائية : خناقة أعظم قلعة رياضية في مصر ؟

وواصل : يا كابتن حسين لبيب ، الأهلي الأفضل في أفريقيا السنين اللى فاتت ، وهو الأكثر تحقيقا للألقاب القارية ، والأكثر مشاركة في كأس العالم ، ورعايته اعلي، الأهلي حاليا الاعظم في أفريقيا من حيث الإنجازات والمشاركات ، وكمال يقال عنه فوق الجميع.

وواصل : لكن حاجه بسيطه ياكابتن حسين ، يا جمهور الأهلي ، الزمالك بطل السوبر الأفريقي الأخير.

وزاد : رغم كل ده الزمالك بطل السوبر الافريقي ، رغم انه مش لاقي فلوس ومشي كل نجومه في القدم واليد.

وشدد : ورغم كل ده الزمالك هو بطل السوبر الافريقي ، الزمالك خد الكونفدرالية وكان هيطلع من ارتا سولار وابو سليم الليبي، واتقال بطولة ضعيفة وفرق ضعيفة على عكس دوري أبطال أفريقيا .

واستمر : والأهلي كسب الترجي ومازيمبي وعمالة أفريقيا ، ولما لاعب الزمالك غلبه ، وكان نجوم الأهلي بيقللوا من الزمالك واتقال بحلم بيك بحلم بيك ومع ذلك الزمالك اللى كسب ، الناس لسه في صدمة ياجماعة.

وشدد : دا من الصدمة بيقولك الماتش خلص تعادل ، طب الزمالك خد السوبر الأفريقي إزاي لما هو تعادل ؟؟

واستمر : نادي مش لاقي فلوس وبيتحجز على أرصدته ، لما كان موجود مرتضي منصور اتحجز علي فلوس النادي وقابل مشاكل ، ولما مشي بقي هو يهاجم الناس وشغال عليهم تصريحات مع كل خسارة.

وأتم : الأهلي والهلال أفضل ناديين في العرب ، عندهم فلوس والفلوس بتتكلم ، ويجي الزمالك بكل مشاكله ياخد السوبر الأفريقي من الأهلي ، لا انت أعظم قلعة رياضية في مصر بقي.

شاهد الفيديو الأول

الفيديو الثاني

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!