اخبار الزمالك

رد قوي من أحمد سليمان على الهجوم ضده واتهامه بتسريب أخبار الزمالك.. “محدش كاسر عيني”- فيديو

رد أحمد سليمان عضو مجلس إدارة الزمالك، على الإنتقادات الموجهة له الفترة الأخيرة وإتهامه بتسريب أخبار الفريق.

وقال سليمان، خلال تصريحات تليفريونية ببرنامج اللعيب عبر قناة”mbc مصر”: “النادي بيتعرض لحملات كبيرة من زملكاويه اوناس تطمع في مناصب داخل الزمالك اومتافسين”.

واضاف:” انا جبل طالع من عمليه كبيره ومحدش راعى ان عندي حاله صحيه صعبة، وفي انتقاد كبير وهجوم عليا ولم اتأثر، ولكني زعلت جدا لانني ولا استحق ذلك من زملكاويه وناس من داخل الزمالك، احمد سليمان لايستحق بعد كل مافعله من تضحيات وترك شغلي الخاص واستدعوني بسبب الصفقات قبل اكتمال فترة نقاهتي ونزلت”.

وتابع سليمان : “امور زعلتني ان الناس تتكلم ان لابس شبشب انا رجلي ورمه يا ابني عيب تكلم عن لبسي شبشب انا مبعرفش البس احذيتي”.

وشدد:” في فيديو نزل 4 ثواني على جروب باسمي، والناس تاخدوا وحمله جامده وتسريبات وان انا بسرب طيب ما الفريق لعب مباراتين الشرطة الكيني”.

وواصل سليمان: “الناس مراعتش ظروفي الصحية وكان عندي لسه فتره نقاهه ونزلت علشان اشتغل للزمالك
تحارب لاعب علشان احمد سليمان”.

واردف:” بنتايك اتعمله كشف طبي مرتين خضع لكشف طبي وشككوا في اصاباته عملنا كشف تاني وصراع وكلاء وناس عاوز تسمسر محدش كاسر عين احمد سليمان في الكرة ولاحد حاب لي هديه محدش هيكسرني لان محدش كاسر عيني”.

وأشار سليمان: “جالي تليفون قالي خد لاعب علشان الدنيا نهدى حواليك، وانا بجيب لاعبين بتشاور مع المجلسمش قرار لوحدي وبيكون لصالح الزمالك عمر المحالاوت ماتأثر فيا”

وأختتم: “تحملت صراعات مع رئيس نادي سابق لمدة7سنين ومتاثرتش، تعمل علي حملات طول ما بتهاجم بحس ان بشتغل صح، الناس متفانيه ونعمل لصالح الزمالك املنا عودة الزمالك للبطولات” .
شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!