اخبار الزمالك

اوباما : أنا أبن نادي الزمالك و واحد من الجمهور و مابزعلش لما ينتقدوني لإني إبنهم

كشف صانع ألعاب نادي الزمالك “يوسف أوباما” عن سعادته بتحقيق بطولات خلال الفترة الماضية مع نادي الزمالك ، و أنه يسعى لتحقيق المزيد من البطولات رفقة زملائة لإسعاد جماهير القلعة البيضاء .

و قال يوسف أوباما خلال إستضافته على قناة نادي الزمالك : انا ابن النادي وبحس بالجماهير وبيحبوا اي حد مرتبط بالنادي وهم بيعتبروني واحد منهم .

و تابع : مابزعلش من جماهير الزمالك لما ينتقدوني لانهم بيعتبروني ابنهم وعاوزني احسن واحد في الدنيا ، وسعيد بثقتهم فيا و اتمنى اكون احسن الفترة القادمة”

و أضاف : أشارك بصفة مستمرة مع النادي وبشكر كل من منحني هذه الفرصة وطبيعي مستوايا يتأثر بسبب ضغط المباريات. وان شاء الله اكون جاهز الفترة القادمة ونسعد الجماهير .

و واصل : عمري ما اكون في الزمالك واقول للمدرب عاوز ارتاح ومشاركش ده استحالة ولعبت قبل كده وكتفي مخلوع ، و بشكر الكابتن خالد جلال إنه وقف جانبي في وفت محتاج الدعم ، و كنت عائد من دجلة و بقالي سنه لم اشارك ، والفريق كان في تراجع في الاداء وطلب مني المشاركة وقدرنا نقدم مستوى جيد وربنا كرمني .

و أتم تصريحاته قائلاً : و كنت أول مرة ارتدي شارة الكابتن في كأس مصر والحصول ع اللقب وضعني على اول الطريق ، و كنت بحلم ان بس اعدي من امام النادي وفجأة اكون اصغر كابتن ، وكان في رهبة لكن اول لما نزلت الملعب خلاص وقدرت اساعد في تحقيق البطولة .

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة