اخبار الزمالك

مرتضى منصور يطلب من شوبير طلب مفاجئ على الهواء

وجهه المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك رسالة إلي الإعلامي أحمد شوبير في مداخلة هاتفية عبر قناة نادي الزمالك الرسمية .

و قال مرتضى منصور :” شوبير طلع يتريق على نادي الزمالك في الإذاعة، وانا بقولك الاندية هتاخد إذن من حنان وإيمان مش مني انا ، و سيب الزمالك في حالة و رد على الأسئلة بتاعتى أنا ”

وذكر “مرتضي” تصريح قديم لاحمد شوبير في عام 2017، الذي يتعرض فيه بالإساءة للكاتب الصحفي الكبير حمدي الكنيسي والكابتن صالح سليم الرئيس التاريخي للنادي الاهلي يتهمة فيه بتزوير إنتخابات الأهلي

و اضاف “مرتضي” خلال مداخلتة على قناة الزمالك :” حمدى الكنيسي رفع بعدها قضية على شوبير قدام محكمة العجوزة، ولما انت تقول على الرئيس الاسطورى للأهلي “صالح سليم” انه زور الإنتخابات، وبتقول علينا احنا بنهين الرموز لا تعالي بقي عندنا وشوف بنعامل الرموز ازاى وبنشلهم على راسنا”

و كشف رئيس نادي الزمالك ان المحكمة حكمت على شوبير بتعويض قيمتة 20 الف جنية “حكم” من الدرجة الأولى، والمحكمة بعدها رفضت إستئناف شوبير وحكمت بـ 20 الف جنية ، و انا بسألك يا شوبير انت منزلتش إنتخابات 2016 لية وانت خدت مليون ونص ومحمد كامل دفع 500 الف جنية.

و واصل:” شوبير وهو في الإتحاد كان فيه جوابات بتطلع من اتحاد الكورة للإتحاد الإفريقي انه يعمل معاهم حوار وخد من كل واحد مليون جنية.. احترم نفسك بقي.. وانت روحت لهاني حتحوت وقلتلة اغمل معايا حوار .

و تقدم مرتضى منصور بـ طلب مفاجئ و تحدي لـ أحمد شوبير بالظهور في قناة الزمالك والرد على أسئلة رئيس نادي الزمالك.

قائلا:” تعالى يا شوبير و رد على الفضايح اللى أنت عاملها بس هنزلك الفيديوهات وهتكون فضيحة بجلاجل ، تعالى و رد على كلام حنان وهبه في الوقت اللى تحبه و تختاره، و متعملش زى الخطيب، مش بيواجهة بنفسة وبيأجر ناس تشتم الزمالك”

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!