اخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

شاهد هجوم ناري | إبراهيم السعيد لرضا عبدالعال همسح بكرامتك الأرض وبطل قله أدب مش هسيبك – فيديو

هاجم لاعب نادي الزمالك والاهلي السابق ” إبراهيم سعيد ” , المدير الفني الحالي لنادي طنطا ” رضا عبدالعال ” بعد هجوم الأخير عليه.

وقال إبراهيم سعيد في فيديو بثه عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي ” تويتر ” : تحدثت على اسلوب رضا عبدالعال في إدارة المباريات في وقت سابق وأنه جاي يهزر وكأنه في مسرح مصر مش جاي يدرب.

وواصل : انا لم اتحدث عنه بسوء بل وصفت المشهد الذي امامي وانتقدته بشكل محترم خوفا عليه ولدعمي له كمدرب بعد بقاءه سنوات في البيت بدون تدريب.

وتابع : فؤجئت برد فعل الجماهير على هجوم رضا عبدالعال علي بعد هذا الكلام , للأسف لم اتابع ما قاله يومها , واندهشت من رد فعل هو عمال ” يحزء ” كتير مع إبراهيم فايق ومع سيف زاهر وفي كل البرامج.

وأكد إبراهيم سعيد : انه أول واحد ساند رضا عبدالعال عندما تولي مهمه تدريب طنطا وانتقدته في كذا تصرف لم يعجبوني وتحدثت عنه بشكل جيد.

شاهد :-

وواصل إبراهيم سعيد لرضا عبدالعال : انت بتهرتل ولا ايه وبتقول انا مش هبقى معاه في الاستديو ! , عنك ما تبقى موجود انا بيجمعني بيك شغل في القناه , انت عايز تزعل ازعل.

وتابع : اهدى على نفسك شويه وبطل ” حزء ” وما بيني وبينك ” شغل فقط ” وبقولك اهدى عشان انا مش بتفرق معايا اي حاجة وممكن أمسح بكرامتك الأرض وبطل قله أدب شويه.

وواصل إبراهيم سعيد : انت تخطيت كل الخطوط ولو انت فاكر اني هسكت لا مش هسكت ومش هسيبك وانا لو اتعاملت معاك على أنك كابتني لا أنت مش كابتني.

واضاف : انا لعبت في منتخب مصر وكنت كابتن فريقي انت لا لعبت منتخب مصر ولا عملت حاجة ولو حطيتك في دماغي والله هزعلك ومش هسيبك.

شاهد :-

وأتتم إبراهيم سعيد : حظك اني عملت مداخله امبارح ومكنتش سمعت قولت ايه , ده حظك والله ومفروض تروح تصلي ركعتين شكر لربنا لاني مش عايز اقولك كنت هعمل فيك ايه.

واختتم سعيد حديثه : ولولا ان الناس هدوني عليك ولأني مسمعتش الكلام اللي قولته عليا مكنتش عايز اقولك كنت هعمل فيك ايه.

شاهد :-

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة