اخبار الزمالكميديا الزمالك

مرتضى منصور يكذب تصريحات “جنش.. ويهاجم شيكابالا بسبب ممدوح عباس – فيديو

انتقد المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك السابق، اجتماع ممدوح عباس رئيس الزمالك الأسبق مع لاعبي الفريق الأول، خلال الفترة الماضية.

وشهدت الفترة الماضية اجتماع ممدوح عباس مع لاعبي الفريق الأول في نادي الزمالك خلال تصوير إحدى الإعلانات الخيرية مع مستشفى الناس بعد تتويج الفريق ببطولة الدوري.

وقال ” مرتضى” :” جنش طلع في حوار مع سيف زاهر مؤخرًا، وقال انه مكنش بياخد فلوس، وبقوله لا انت واخد فلوسك كاملة بالمليم وعيب انك تقول كده”.

وأضاف ” مرتضى” خلال الفيديو الذي نشره على صفحتة الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي :” قولت لشيكابالا بلاش تطلع مع عمرو أديب لأنه ده بيشتم فيا كل يوم، وطلع وقال أنا بكره مرتضى منصور، وبلاش يا شيكابالا ده انا اللى مرجعك الزمالك تاني، وبعد كده خد اللاعبين وطلع بيهم على ممدوح عباس”.

وتابع :” ومين هو ممدوح عباس وصفتة ايه، علشان يقعد مع اللاعبين، وده شيكابالا اللى انا اتخانقت مع الدنيا كلها بسببه، وعيب لما ده يحصل”.

وتساءل ” مرتضى” :” مش ممدوح عباس ده اللى خرب النادي، وضيع شيكابالا وتسبب في أزمة الغرامة من النادي البرتغالي بسبب عقد شيكابالا”.

ووجه ” مرتضى” حديثة لـ جمهور الزمالك قائلا :” هل يرضى جمهور الزمالك أن الفريق يكون مستباح أي حد يروح يعقد مع الفريق الأول ، وهل يصح ممدوح عباس يطلع فضخ اللاعبين بعد ما قعد معاهم”.

شاهد:

 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة