اخبار الزمالك

أمير مرتضى يكشف عن قيمه صفقه إبراهيما نداي .. ويوجه رساله قويه للجمهور بشأن الصفقات

كشف أمير مرتضى منصور المشرف العام على الكره بنادي الزمالك عن قيمه صفقه إنتقال إبراهيما نداي من نادي لوزيرن السويسري لنادي الزمالك ، كما وجه رساله لاحمد سيد زيزو بعد تجديد تعاقده مع الفريق ، كما وجه رساله لجمهور الزمالك بشأن الصفقات الجديده.

 

وقال أمير :” احنا وعدنا ان احنا هنشتغل على كل الملفات وشغالين نحل كل المشاكل اللي كانت موجوده ، خلصنا ٩٠ ٪ من مشاكل الزمالك سواء وقف القيد او تعديل عقود او لعيبه عندهم مشاكل في العقود ” 

 

وواصل :”انا اكتر واحد فرحان بالمستوى اللي زيزو وصله ، انا فرحان بالمشروع بتاع زيزو وهو يستحق المكانه اللي وصلها “.

 

وأضاف :”احنا هنحتفظ بزيزو بعقد يمتد لمده ٣ سنين ومن غير شرط جزائي وده كان هدفنا ، والد زيزو قال ان احنا حطينا الشرط الجزائي بسبب عدم وجود استقرار “.

 

وأكمل :”انا بشكر المستشار مرتضى على الصلاحيات اللي هو مديهالي وعلى الدعم الغير مسبوق ، بشكر زيزو على رغبته في البقاء رغم وجود عروض من اوروبا ومن الخليج ولكنه شاف فضل الزمالك عليه وقدره ، زيزو مرتبط بالزمالك واحنا كمان مرتبطين بيه “.

 

وإستطرد :”بشكر جمهور الزمالك على الوعي وعلى الدعم ، انا قولت اننا مش هنعمل صفقات جماهيريه احنا هنعمل الصفقات اللي محتاجينها “.

 

وأردف :”لو في صفقات جماهيريه في الدوري المصري هتبقى لعيبه الزمالك لانهم ابطال الدوري مش حد تاني “.

 

وشدد :”مينغعش يبقى فيه صفحه عليها ٢٠٠٠ ولا ٣٠٠٠ واحد تقول مين يجي ومين يمشي ، احنا الناس مرجعتناش انا ومرتضى عشان نمشي ورا الصفحات “.

 

وأتم :”مش طبيعي ان اللعيب اول ما يجي ومن غير ما يلعب اقول اصله فاشل وهيفشل ، اصله فري ، ده مش طبيعي ومش منطقي ، ابراهيما نداي مش لاعب فري ولكنه تعاقد من نادي لوزيرن السويسري ب٨٥٠ الف يورو ، أحسن صفقات اتعملت في تاريخ الزمالك اتعملت في اخر ٥ او ٦ سنين”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!