اخبار الزمالك

تعليق ناري من حازم امام على أنباء رحيل زيزو وفتوح عن الزمالك … ورساله من العيار الثقيل للثنائي!!-فيديو

علق حازم امام نجم نادي الزمالك السابق ونائب رئيس قطاع الناشئين الحالي على أنباء رحيل نجمي الزمالك أحمد سيد زيزو واحمد فتوح غن صفوف الفريق، مؤكداً أن الزمالك يجب أن يحافظ على قوامه الأساسي من أجل التتويج بالبطولات.

وقال امام في في تصريحات تلفزيونية عبر قناة الزمالك:”بقول لزمايلي في الفريق الاول احنا عدينا حاجات اصعب من دي بكتير والسنه الجايه في فرصه نفرح الجمهور”.

وواصل:”التكاتف والقرب من بعض يخلينا نجيب بطولتين او ٣ ، العلاقات بينهم لازم تقرب من بعض مش تدريب وماتش وخلاص ، احنا كنا بنقعد مع بعض اكتر ما بنقعد في بيوتنا ، لو عندكوا مشاكل انتوا حلوها مع بعضكوا”.

وشدد:”انا شايف أن الزمالك مينفعش يبقى مفرغه من اللاعبين ، انا مع قرار ان زيزو يبقى موجود وشيكابالا يبقى موجود وكل الاسماء الكبيره تفضل ، مينفعش اجيب ١٥ صفقه وامشي القوام الاساسي ، احنا شوفنا الكلام ده السنادي عقبال ما لمينا نفسنا كانت البطولات كلها ضاعت”.

وأتم:”فتوح من ابناء النادي وانا شايف انه احسن باك.ليفت في افريقيا ، الزمالك اللي عمل فتوح وزيزو وشيكابالا وعملنا كلنا ، لازم تشيل جميل النادي فوق دماغك وانا عارف انه هيقدر ده ، اتمنى يفضل فالنادي باذن الله”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة