اخبار الزمالك

سيف زاهر يكشف كواليس عرض الريان لضم زيزو .. ومفاجأه بخصوص عروض للناشئين

كشف الإعلامي سيف زاهر عن كواليس العرض من نادي الريان القطري لضم نجم الفريق أحمد السيد زيزو خلال فتره الإنتقالات الحاليه ، كما أشار لوجود عروض لضم اثنان من اللاعبين الناشئين بالإضافه لإمام عاشور ولكن تم رفض العروض .

 

وقال سيف :” الزمالك كان فالاول عنده مشكله في الفلوس ودلوقت بقا عنده فائض في الفلوس ، الزمالك عنده بعض لاعبي الفريق بالزمالك وهما حوالي ٤ او ٥ لاعبين جايلهم عروض وصلت ل٣٥٠ مليون جنيه”.

 

وواصل :”اللاعبين دول هما زيزو و امام عاشور و٢ لاعبين ناشئين جايلهم عروض خارجيه ،الزمالك حط مبدأ إن اللي عاوز يمشي يمشي والمستشار مرتضى و فيريرا عندهم القدره انه يعوضوا ده “.

 

 

وفيما يخص زيزو قال :”ما يخص زيزو ، المشهد الخاص بزيزو ده حاجه خاصه جدا ، زيزو عنده شرط جزائي في عقده ب٢ ونص مليون دولار ، وساعتها محدش كان متوقع ان زيزو يوصل انه يطير ويتوهج بالشكل ده ، زيزو دلوقت في حته تانيه خالص “.

 

وأكمل :”زيزو جايله رقم خيالي ، حوالي ٣ مليون دولار في السنه ، في وفد من النادي القطري اللي عاوزه يشتريه كان موجود في مصر و اتعمل جلسه مع المستشار مرتضى منصور ، واتعرض للزمالك ١٠٠ مليون جنيه في زيزو “.

 

وواصل :”انا معرفش لحد دلوقت البيعه دي هتمشي ازاي و كلمت كل الناس في الزمالك وكلمت المستشار مرتضى منصور نفسه ، المستشار مرتضى مخدتش منه اي اجابه غير شعار واحد بس ، انا امامي حب ملايين الزملكاويه لزيزو و امامي ملايين الدولارات برضو “.

 

وأضاف :”انا معنديش رد قاطع من اي طرف لا من طرف زيزو ولا من طرف رئيس النادي ، الخبر الخاص بزيزو ممكن يبقى قريب وبعد قليل “.

 

وأتم :”احساسي الشخصي وان شاء الله هتطلع مظبوطه ، زيزو هيكمل في نادي الزمالك”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!