اخبار الزمالك

“هنشيله الليله” .. سيف زاهر يكشف عن المتسبب في تعثر الزمالك أمام إنبي اليوم في الدوري!!

كشف الإعلامي سيف زاهر أن البعض سيحاول أن يجعل سبب تعادل الزمالك هو إمام عاشور بعد أزمته الأخيره قبل المباراه ، مؤكداً أن سبب تعادل الزمالك اليوم كان سوء المستوى ككل وأن في حال فوز الزمالك لم يكن سيذكر أحد إمام عاشور من الأساس .

وكانت أزمه قد تفجرت بالأمس بسبب إستبعاد إمام عاشور من مباراه إنبي خاصه بعد ظهور اللاعب “بنيولوك” جديد مع وجود أنباء تشير لعدم إنضباط اللاعب خلال الفتره الماضيه .

وقال زاهر في تصريحات تلفزيونيه عبر برنامج ملعب أون تايم:”الزمالك النهارده اتعادل مع إنبي ، احنا جايين نشيل الليله لإمام عاشور ، الراجل صبغ شعره أصفر وطالع على إنستجرام يقول الي فنفسي أعمله وحركات ما كان ينبغي ان تحصل يعني فهنعمل ايه ؟ هنشيل الليله لإمام عاشور بقا “.

وواصل :”طيب لو كان الزمالك كسب كان حد هيفتكر إمام عاشور أصلا ؟ ولا حد كان هيكلمه ، انا بحب اساند اللاعب لما احس انه غلبان وطيب وهو لعيب كبير ، وامام لعيب كبير ، كان عندي كلام كتير ، بزعل على إمام عاشور ولكن اللي وقفني عن موضوع إمام لقطه لما رجع شعره تاني وحضر الماتش في الملعب “.

وأتم اللقطه الأولى لما صبغ شعره كان توقيتها صعب و كان واضح ان في تحرك من إداره الزمالك بخصوص الموضوع ده واللاعب إستبعد من المباراه بلا سبب ، ولكن اللقطه التانيه لما رجع شعره عادي معناها إنه راح مني ورجع تاني لعقله يبقى عفا الله عن ما سلف واللاعب عرف انه غلطان والقصه خلصت”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!