اخبار الزمالك

بعد تراجع النتائج .. سيف زاهر يعلنها ويكشف عن مصير فيريرا مع الزمالك هذا الموسم !

كشف الإعلامي سيف زاهر عن مصير البرتغالي جيسوالدو فيريرا المدير الفني لفريق الكره الأول بنادي الزمالك من الإستمرار مع الفريق خلال الفتره المقبله بعد تراجع النتائج خلال المباريات الإخيره .

ويمر الزمالك حالياً بفتره من عدم إستقرار النتائج بعد خساره لقب السوبر أمام الأهلي والتعادل في مباراتين متتاليتين أمام إنبي والمصري ، مما فتح الباب أمام التكهنات بمصير البرتغالي فيريرا الفتره القادمه رفقه الفارس الأبيض.

وقال زاهر في تصريحات تلفزيونيه عبر برنامج ملعب أون تايم:”على مسئوليتي الشخصيه ، فيريرا مكمل الموسم ده كامل مع الزمالك ولو حصل ايه هيكمل” .

وواصل :”طيب علاقه فيريرا بمرتضى منصور ايه ، هي علاقه نجاح ومرتبطه بأمير مرتضى منصور لانه وصله الاتصال بين فيريرا وبين مرتضى منصور” .

وتابع :”أمير قادر يمتص غضب المستشار مرتضى والجماهير ويصدر مشهد هادئ للمستشار” .

وأكمل :”فيريرا كان زعلان جداً من اللاعبين وعمل جلسه وقالهم كان في اخطاء ولازم نتدارك ، امير مرتضى دخل عليهم وقالهم لازم نهدا ومنسلمش ونرمي الفوطه احنا لسه بدري “.

وأتم :”ميزه امير مرتضى ان مش بيشيل حد الفاتوره ، الوضع داخل الزمالك هادئ جدا جدا ، واهم حاجه الدرس اللي اتعلمه الزمالك ان مهما زادت اللغبطه مفيش مشكله ولازم ترجع تاني على الطريق ومفيش حاطه اسمها نرمي الفوطه “.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!