اخبار الزمالك

“لن يجرؤ مره أخرى”… أحمد موسى يواصل “التلقيح” على مرتضى منصور بعد تشكيل لجنه القيم !!-فيديو

أكد الإعلامي أحمد موسى أن زمن التجاوزات قد انتهى ولن يجرؤ أحد مره أخرى سواء كان رئيس نادي او عضو مجلس اداره او مدير فني ، وذلك بعد تشكيل لجنه الإنضباط والقيم والأخلاق اليوم .

وكان الإتحاد المصري لكره القدم قد أعلن عن تشكيل لجنه الإنضباط والقيم والأخلاق برئاسه المستشار عزت سيد عبد العزيز وزير العدل السابق و المستشار محمد شيرين فهمي نائباً له .

إقرأ أيضاً| إبراهيم فايق يكشف عن سيناريوهات صادمه وأسماء مفاجأة بشأن الجهاز الفني للزمالك !!

وقال موسى في تصريحات تلفزيونية عبر قناه صدى البلد:”اللي فات حاجه واللي جي حاجه تانيه ، من النهارده اللي جي حاجه تانيه” .

وواصل :”لا هتلاقوا رئيس نادي طالع يتكلم على حد لا يجرؤ ، ولا هتلاقي عضو مجلس اداره بيتنمر على حد لا يجرؤ ، ولا هتلاقوا مدير فني طالع يتكلم عن حد”.

وأكمل :”انتوا متعرفوش اللجنه دي ولكن انا اعرفهم كلهم ، اللجنه دي كلهم قضاه مش عاوز اقولكوا يعني ، القاضي مش هيسمح لحد يعلي صوته عليه ولا يقول لحد تلاقي متجيش” .

وتابع :”هذه اللجنه كلها قضاه عندهم تاريخ اكتر من ٤٠ سنه على منصه القضاء ، وناس محدش يقدر يتكلم معاهم مفيش الكلام ده ، ناس قامات كبيره جدا في القضاء المصري ، مشهود ليهم بالنزاهه والعداله”.

وأضاف :”١١ فبراير ٢٠٢٣ قبلها شئ وما بعدها شئ تاني ، مش هتسمعوا اصوات حد تاني ، اللي عنده حاجه يروح للجنه سواء على قناه او برنامج او مواقع تواصل اجتماعي ، روحوا للجنه انا بقول للكل متسيبوش حد يشوه الرياضه تاني” .

وأتم :”روحوا للقضاء وانا نفسي روحت للقضاء وقولت حقي مش هسيبه و محدش هيسيب حقه ، من النهارده لن يتكرر تاني ما كان يحدث” .

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة