اخبار الزمالك

مرتضى منصور يفجر مفاجأة مدويه: زيزو سبب رحيل إمام عاشور عن الزمالك !!

كشف المستشار مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك عن مفاجأه من العيار الثقيل بشأن السبب وراء رحيل إمام عاشور عن الزمالك .

وكان الزمالك قد وافق على بيع نجم متوسط الميدان المصري إمام عاشور لنادي ميتلاند الدنماركي في الساعات الأخيره قبل غلق باب القيد الشتوي بعدما أبدى اللاعب رغبته في خوض تجربه الإحتراف الخارجي.

إقرأ أيضاً| هاني حتحوت يفجرها ويعلن موعد الظهور الأول لفيريرا من جديد لقياده الزمالك !!

وقال المستشار مرتضى منصور في تصريحات تلفزيونية عبر قناه الزمالك:”بتحداك يا حسين يا لبيب انت وحسين السيد لو في عقد موجود لامام عاشور في النادي ، العقد مش موجود في النادي اقسم بالله العظيم” .

وواصل :”كان في مشكله في اوضه اللبس بين احمد مصطفى زيزو وبين امام عاشور ، خلي بالك لما يشوف زيزو بياخد كام طبيعي حقه يبصله” .

وتابع :”امام عاشور بقاله ٧ او ٨ ماتشات مش هو امام عاشور ، امام عاشور لاعب ارعن ، فاكر لما حد مباصلوش الكوره قام سايب الملعب وقاعد برا ، هو في كده يا جماعه ؟ احنا متحملين وساكتين “.

وأكمل :”بس ده برضو سنه ، احنا لما كنا زيه عملنا اكتر من كده ، اللاعب مش مركز وقدامه ٦ شهور ويبقى فري وفالاخر يقولي انت بعت النادي”.

وشدد :”النادي محجوز عليه ومديون وعاوزين فلوس ، انا كان عندي ٧٠ مليون جنيه يكفوني ٦ اشهر ولكن اتحجز عليهم طب اعمل ايه ، انا بقاوم لجان الاهلي واتحاد الكوره” .

وأتم :”يا راجل انت مش عارف تحاسب سيد عبد الحفيظ ، ده راجل ضرب الحكام وشتمهم” .

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!