“خناقتكم معايا لحد ما مرتضى يرجع”.. ميدو يتحدى معارضي الزمالك بعد بيان ممدوح عباس – فيديو

"خناقتكم معايا لحد ما مرتضى يرجع".. ميدو يتحدى معارضي الزمالك بعد بيان ممدوح عباس - فيديو

فتح أحمد حسام ميدو النار على معارضي نادي الزمالك، مؤكدًا أن مجلس إدارة نادي الزمالك الحالي لن يرحل إلا بقرار من الجمعية العمومية داخل القلعة البيضاء.

وقال “ميدو” :”لما كان ممدوح عباس رئيس النادي كان فيه إهدار أموال مثل ما يحدث حاليًا وكان فيه قرارات إدارية خاطئة وأشياء أخرى ومخالفات نحن على علم بيها”.

وأشار :”بقول لكل الناس اللى بتحاول توقع النادي مش هتعرفوا تعملوا حاجة سواء بتسريب العقود أو شغل اللجان الإلكترونية اللى هيمشى مجلس الإدارة الحالي، الجمعية العمومية فقط”.

وأضاف “ميدو” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج “الريمونتادا”على قناة “المحور” :”مش هنسمح إن الزمالك ينهار أو ينزل درجة تالتة زي أندية تانية طول ما احنا عايشين هيضل الزمالك نادي عظيم”.

وتابع :”ارجعوا للتاريخ هتلاقوا ولاد الزمالك وقفوا جنبه في الأزمات والمحن لأنه خيرة علينا ومش هنسمح لحد إنه يهد النادي وكلكم عارفين إني أنا رفضت الحصول على مستحقاتي وقت الأزمات “.

وواصل :”كلكم عارفين اني تنازلت عن مستحقاتي لدى الزمالك وأثناء تدريبي للزمالك رفضت الحصول على جنيه واحد والزمالك عنده أزمة مالية”.

ميدو يفحم ممدوح عباس بـ” محمد صلاح وأجوجو” بسبب بيان صفقات مرتضى منصور – فيديو

وأختتم “ميدو” :”مجلس إدارة الزمالك لن يرحل إلا بقرار الجمعية العمومية في النادي ولن يكون بتنفيذ الخطة الموضوعة حاليا من قبل البعض، وبقولهم واعتبروا خناقتكم معايا لغاية ما مرتضى منصور يخرج”.

شاهد:

 

تعليقات الزوار
close
close
Share via
Copy link
Powered by Social Snap