اخبار الزمالك

“اللي يمشي من الأهلي هربان واللي يروحله بالأحضان” .. تعليق مثير وناري من الغندور على تعامل الإعلام مع الهارب كهربا!!-فيديو

تعجب الإعلامي خالد الغندور من تعامل الإعلام في مسأله اللاعب الهارب محمود عبد المنعم كهربا ووضع الزمالك في مكانه الجاني في تعاملهم مع القضيه ، مؤكداً ان موقف الإعلام لم يكن بنفس الأسلوب في مسأله عصام الحضري و كوليبالي الراحلين سابقاً من الأهلي على نفس طريقه الهارب كهربا.

وكانت الفيفا قد أمهلت الهارب كهربا مده شهرين لسداد مبلغ غرامه الزمالك والبالغ حوالي مليوني ونصف المليون دولار بالإضافه للفوائد والا سيتم إيقافه تلقائياً في حال عدم الدفع.

وقال الغندور في تصريحات تلفزيونية عبر قناه الزمالك:”انا اقسم بالله هتجنن ، الناس والاعلام بتعامل الزمالك انه بيفتري على كهربا ؟ هو يا جماعه في ايه ،هو مين اللي غلطان ، الاعلام بيعامل الزمالك اللي هو يا مفتريين ازاي عاوزين تغرموا كهربا الهربان ؟ “.

وواصل :”الاعلام بيعامل الزمالك اللي كسب كل درجات التقاضي انه غلطان وكهربا يطلع يقولك حسبي الله ونعم الوكيل هو في ايه ؟ بيتعاملوا مع هروب كهربا والكوبري اللي اتعمل انه حاجه عاديه والمسأله بتناقش الموضوع في المحكمه الرياضيه على انها حاجه غريبه وفيها غلط وهما العكس” .

وشدد :”وتلاقي الناس تقولك يا زمالك ازاي تاخدوا فلوس من كهربا اللي هرب منكوا ، يا كفره يا ظلمه ازاي تاخدوا من الراجل ٩٠ مليون جنيه وهو هربان منكوا بكل شياكه ؟ ده رايح الاهلي انتوا ازاي تاخدوا منه فلوس “.

وأتم :”اللي يمشي من الأهلي يبقى هربان لكن اللي يمشي من الزمالك ويروح الاهلي يبقى بالاحضان وبالاحضان بالاحضان يا حبيبي بالاحضان”.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!