اخبار الزمالك

ابراهيم عبد الجواد يفجرها ويكشف مطالب زيزو المدوية من أجل البقاء رفقه الزمالك!!-فيديو

كشف الاعلامي ابراهيم عبد الجواد عن كواليس مفاوضات الشباب السعودي مع زيزو من أجل الحصول على خدماته، مؤكداً أن اللاعب حتى الأن لم يحسم قراره سواء بالرحيل أو البقاء رفقه الزمالك.

وقال عبد الجواد في تصريحات تلفزيونية عبر قناة أون تايم سبورتس:”كواليس الصفقه مقسمه الى نصفين ، اولا موقف اللاعب وموقف الزمالك وبعدين موقف الشباب السعودي”.

وواصل:”بالنسبه لزيزو هو لسه محسمش اموره الامور بالنسباله خمسين خمسين، هو عاوز يجمع بين الاستفاده الفنيه والاستفاده الماديه”.

وتابع:”هو حتى لو مراحش السعوديه عاوز ياخد مقابل مادي كبير ويضمن انه يبقى متواجد في فريق عالي فنياً يقدر من خلاله ينافس على البطولات”.

وأضاف:”زيزو لو بقى عاوز يعرف الفلوس بتاعته هو واللعيبه مصيرها ايه ، ايه الصفقات اللي الزمالك هيعملها عشان ينافس على البطولات”.

واردف:”الزمالك هيعوض اللعيبه اللي رحلت في المواسم الماضيه زي امام عاشور وغيره ازاي”.

وشدد:”على الجانب الاخر موقف الشباب السعودي ، انهم قدموا عرض مقدر بخمسه مليون دولار ، ومقدمين لزيزو ٣.٢ مليون دولار في الموسم يعني حوالي ١٠٠ مليون جنيه”.

وأتم:”موقف الزمالك حتى الان عاوز ١٠ مليون دولار وفاتح الباب امام بيعه، ممكن ينزل ل٩ بس مش هينزل اكتر من كده اخرها اخرها يعني هتبقى ٨ ونص لكن مش ممكن تنزل ل٦ او ٧ “.

شاهد |

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة