اخبار الزمالك

عضو مجلس إدارة الزمالك السابق يهاجم فاروق جعفر و يعلق : “إنتم هتزوروا التاريخ واحنا لسه عايشين”

حرص المهندس رحاب أبو رجيلة على التعليق بشأن تصريحات الكابتن فاروق جعفر المرشح على منصب رئيس نادي الزمالك في الإنتخابات المقبلة.

و قال فاروق جعفر في تصريحات تلفزيونية بالأمس أن حماده إمام خسر إنتخابات نادي الزمالك من قبل بسبب عدم وجود دعم و مساندة من أبناء كرة القدم في القلعة البيضاء.

و كتب رحاب أبو رجيلة عضو مجلس إدارة الزمالك السابق و نجل محمود أبو رجيلة رمز نادي الزمالك عبر حسابه على فيس بوك : انا سمعت تصريح امبارح بيتقال فيه ان محدش من بتوع الكره وقف جنب الكابتن حماده امام علشان كده سقط فى الانتخابات.

و أضاف : ياريت كل حد يتكلم عن نفسه ان هذكر هنا واقعتين للتاريخ علشان الشباب اللى محضرش الفكره دى الكابتن ابورجيله فى انتخابات الكابتن حلمى زامورا ضد المهندس حسن عامر كان تايده المطلق للكابتن حلمى سبب رئيسي لمشيانه بعد ان احرز بطوله الدورى وافريقيا عام ٨٤ بعد اسابيع قليله من حصوله على بطوله افريقيا

و تابع : المشهد التانى وكتير حضروه وقوف الكابتن ابورجيله يوم انتخابات الكابتن حماده طول النهار ماسك صوره الكابتن حماده امام انتخبوا محمد يحى الحريه امام ابن يحى الحريه امام وابو حازم امام لمده ١٢ ساعه .
و أتم رحاب أبو رجيله قائلا عبر حسابه الشخصي مهاجما فاروق جعفر : انتم هتزوروا التاريخ واحنا لسه عايشين .
عضو مجلس إدارة الزمالك السابق يهاجم فاروق جعفر و يعلق : "إنتم هتزوروا التاريخ واحنا لسه عايشين"
تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة

error: المحتوى حصري وغير قابل للسرقة !!