اخبار الزمالك

هاني العتال يستعين بإسلام الشاطر للرد على إستغلال قناته لهدم الزمالك!! – فيديو

وردا على سؤال الإعلامية لميس الحديدي لهاني العتال خلال تواجده ضيفا ببرنامج كلمة أخيرة عبر قناة “on e”، شايفه علاقاتك حلوه بمجلس إدارة الأهلي وشوفنا الجارحي كاتبلك بوست بيدعمك؟، أجاب :” هي دي العلاقه الحلوه بين الزمالك والأهلي دايما وكنا في انتخابات 2009كده ومجلس حسن حمدي زارنا في الزمالك لكن الجارحي بشكل خاص هو صديقي بحكم الزماله في العمل”.

وتدخلت لميس الحديدي مرة أخرى وقالت: “بس الجماهير متبحبش تقرب مجالس الإدارات من بعض”، ليرد العتال :” ليه بس ما الإدارات بيكونوا في صف واحد في مباريات الفريقين ولازم في برتوكول احترام يقودنا”.

ووجهت لميس الحديدي سؤال جديد للعتال.قائله: “بما انك رئيس قناة etc ايه رايك في قناة الزمالك ؟ ليجيب العتال :” أنا بصراحه مش حابب اتكلم في حاجه سابقة لان القناة كانت بتدار بأسلوب معين، أنا كصاحب قناه على مدار عاميين عمري ما عملت مداخله أو ضيف في حلقه “.

وسألته لميس الحديدي:” الناس بتقول انك استخدمت قناتك للهجوم على نادي الزمالك؟ “.

ورد العتال:” الكلام ده غير حقيقي خالص وطلع بعد ترشحي في الانتخابات لضربي فقط، القناه قناه عامه وعمرها ما انحازت لطرف على حساب طرف، طيب ما إسلام الشاطر طلع قالك هاني العتال قناته بتهد في النادي الاهلي”.

وأردف:” الكلام كتير وملوش اي اساس من الصحه وبعدين البرنامج بيقدمه شخص كبير زي شبانه وعنده خبره وحنكه
في حال نجاحي، القناة هتفصل نفسها تماما وهي محايده تماما”.

وأختتم: “أنا أول مرة اطلع في الانتخابات الحاليه كانت في قناة الزمالك، وقناة etc إستضافة اغلب المرشحين وانا رفضت الظهور فيها”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة