اخبار الزمالك

مفاجأة.. أمير مرتضى منصور يكشف عن خطايا مرتضى منصور في الزمالك!! – فيديو

كشف أمير مرتضى منصور، المشرف على الكرة السابق بالزمالك، عن عيوب والده مرتضى منصور رئيس النادي السابق، خلال فترة تواجده في الفارس الأبيض.

وقال أمير مرتضى منصور، ردًا على سؤال لوانت كنت لوحدك في الادارة بدون مرتضى منصور وأخوك احمد هتنجح؟.” انا شايف وفخور انه لولا مرتضى منصور كنت هابقى حد عادي، انا موجود في المكان واتعرفت ويبان اني مختلف لكن جزء من الشخصيه دي مرتضى منصور هو اللي علمها وكبرها “.

وتابع:” لو انا كنت هادير كنت هادير بشكل مختلف خالص، انا شايف والدي عنده مميزات كثيرة وعنده عيبين،الاول هو الصراعات اللي ملهاش لزمه والخناقات اللي كنا نوفرها وده استنفزه، والعيب الثاني بيحب يعمل كل حاجه بنفسه “وان مان شو”، بيعمل كل حاجه السيستم بيكون ناجح وهو موجود لكن لمايبعدالامور بتقع، كان نفسي يكون في سيستم”.

واضاف مرتضى:” المستشارين حو ل مرتضى منصور كان منهم 50٪كويسين، والباقي مش تمام، لانه كان بيحب يسمع وكان بيجيب الاعضاء في المجلس ويسال الصغيرين الاول علشان ميتاثروش بكلام الناس الكبيرة، مرتضى عاوز الصح دائما انما في شخص متخيل علشان قريب مني يبقى اشوف تصرفاته صح”.

وأختتم:” كان ناس حول مرتضى كانوا بيسنخوه ويقولوا شوف ده قال ايه وعملوا ايه، وهو كان واخد ان النادي هجيب حقه مهما كان، الدايره دي كانت المفروض تكون حكيمه اكثر من كده”.

شاهد:

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة