اخبار الزمالكاخبار الكرة العالميةميديا الزمالك

حسام عاشور يرد من جديد على إدارة الاهلي .. الازمه منذ شهر ونصف وليست بسبب 4 ساعات – فيديو

كشف كابتن النادي الأهلي التاريخي حسام عاشور وقائد الفريق الحالي ان الأزمة التي حدثت خلال الأيام القليلة الماضية بسبب مباراة اعتزاله لم يكن سببها عدم انتظاره لـ 4 أو 5 ساعات إطلاقا.

وأكد حسام عاشور كابتن النادي الأهلي في مقطع جديد حصل عليه موقع ” زمالك نيوز ” قال فيه “في ناس كتير بيكلموني بيقولولي هل الموضوع باظ على 4 أو 5 ساعات مينفعش موضوع زي ده يبوظ على 4 أو 5 ساعات احنا بقالنا شهر ونص في مفاوضات بين الـ3 أطراف بيني وبين المستشار تركي ال الشيخ او ما ينوب عن سيادة المستشار وما ينوب عن الكابتن محمود الخطيب”.

وأكمل ” بنتفاوض على المباراه هيتلعب فين السعودية ولا القاهرة ولا اسبانيا هل هيتعمل امتى علشان موضوع كورونا بس كان الموضوع خلص وكان بيتحط الرتوش الأخيرة وهينزل للناس”.

وأتم عاشور حديثه ” حتة ان الموضوع يبوظ علشان 4 أو 5 ساعات لا ده بقاله شهر ونص، مش عارف الموضوع بيبوظ ليه وانا مش فاهم ليه وعلشان مصلحة مين اكيد مش علشان مصلحتي، النقطة كل ما الموضوع بيجي يخلص يبوظ انا مش فاهمها”.

شاهد حديث حسام عاشور :-

وكان كشف حسام عاشور لاعب النادي الأهلي عبر حسابه الشخصي في انستجرام الكواليس الاخيرة التي حدثت بينه وبين إدارة النادي الأهلياطلع على التصريحات كامله “.

وقال حسام عاشور : الضغط عليا كبير الفترة الماضيه رغم اني جلست 16 عام في الأهلي لم أتحدث أو اثير المشاكل ولا طلبت الرحيل من الاهلي وكنت بمضي على اي رقم بدون اي شروط.

شاهد تصريحات الامس بالكامل 

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة