اخبار الزمالكميديا الزمالك

شاهد الظهور الأعلامي الاول لاحمد فهمي بعد خناقه شيكابالا .. جمهور الزمالك كان هيضربني علقه في اسكندريه – فيديو

كشف الممثل أحمد فهمي حقيقه الاخبار التي انتشرت مؤخرا عن تعدي جمهور نادي الزمالك عليه في احد الاماكن المشهورة في الاسكندريه بعد خناقته الاخيرة مع نجم نادي الزمالك محمود عبدالرازق ” شيكابالا “.

وقال ” احمد فهمي ” في برنامج ” الدوبلكس ” تقديم ” ابله فاهيتا ” كنت مع حماقي في الاسكندريه بعد خناقه شيكابالا بعده ايام مباشرة وذهبنا لتناول الغداء.

وتابع فهمي : من ثم ذهبنا لاحدى المحلات لتناول ” الايس كريم ” ففوجئ العامل في المحل من حماقي فرحب به قائلا ” اهلا بحماقي الاهلاوي الجامد “.

وواصل فهمي : حماقي اتبسط بعد كلام العامل وقاله لا بقى شوف انا جايب معايا مين تاني في العربيه ولما العامل شافني وشه اتقلب 180 درجه.

واضاف فهمي : كل العاملين في المحل كانوا زملكاويه وهاجموني بشده ” انت بتشتم الزمالك وانت وانت ” , ورديت عليهم يا جماعه والله العظيم عمري ما شتمت الزمالك.

وأكمل فهمي : العاملين في المحل قالولي انت لو كسبت كام مليون اهلاوي فانت خسرت قدامهم ملايين الزملكاويه.

وتابع : تدخل حماقي وقام بتهدئه الاجواء ودخلنا المحل وكان حماقي طلب رز بلن وانا بقول للراجل عايز ” بليله ” لتفاجئ من هجوم العامل عليا مرة ثانيه وقايل لحماقي عاجبك كده.

واختتم فهمي حديثه : حماقي قالهم والله العظيم هو نفسه يأكل بليله مش قاصد اي اساءه ولا اي حاجة وانتهى الموقف بصعوبه بشديده في اليوم ده بعد تربص العاملين في المحل الزملكاويه بيا.

شاهد :

وكانت تصدرت خناقة النجم محمود عبد الرازق “شيكابالا” قائد الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك، والفنان الأهلاوي أحمد فهمي، مواقع التواصل الإجتماعي خلال الفترة الماضية.

ونشبت مشاجرة حادة و قوية بين قائد نادي الزمالك “شيكابالا” و الفنان احمد فهمي و ذلك خلال تواجد الثنائي في فرح شريف منير عضو مجلس إدارة الزمالك السابق.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة