اخبار الزمالك

خالد الغندور يطالب وزارة الرياضة بسرعة حسم هذا الملف.. ورسالة هامة لجمهور الزمالك بشأن لاعبي الفريق

طالب الإعلامي خالد الغندور مقدم برنامج ” زملكاوي” على قناة ” الزمالك” وزارة الشباب والرياضة ضرورة حسم ملف رحيل اللجنة المعنية عن نادي الزمالك، منعًا لحالة اللغط المنتشرة خلال الساعات الماضية.

وقال ” الغندور” :” متاخدوش معلوماتكم إلا من قناة الزمالك ولا تصريحات ولا تسريبات، ولا بد أن يكون هناك قرار وبنسمع الكلام ده من شهر ونص ولازم بيان من وزارة الرياضة علشان نعرف هل اللجنة ماشيه ولا لا
الناس اللي هتستطيع اللي تخل الامور الماليه احنا معها وقناة الزمالك معها”.

وأكد ” الغندور” :” مشكلتنا الآن الأمور الماليه علشان نوفر مستحقات الأجهزة الرياضية ومش هنقدر نفضل نقول هم رجاله والله اكبر عليهم لا في قدرة للتحمل”.

وأضاف ” الغندور” خلال تقديمه حلقة جديدة من برنامج ” زملكاوي” على قناة ” الزمالك” :” لوف لجنة جايه تبقى جايه للحلول ومش عاوز حد يقولي جينا في ظروف صعبة الزمالك كبيره أي حد أسمه يلتصق بالزمالك يكبر الشخص وزي ما هياخد شهرة يعطي”.

وتابع :” رجل أعمال يقدر يعطي أهلا و وسهلا رجل استثماري وعنده فكر لان الزمالك اسم كبير لان عندنا لعيبة لها فلوس ولعيبة، ولابد يكون في نظام وسيستم”.

وأتم ” الغندور” :” بشكر كل اللعيبة اللي بتلعب برجوله، وبقول للجماهير لازم اللعيبة تحط انكم مقدرين تحملهم و تعرضهم لضغوط كبيرة من غياب إعلام مساند وغياب لوائح وقوانين”.

تعليقات زوار الموقع

اخبار ذات صلة